:: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
:: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 51



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 
28.06.2017 19:14
Автор: Назарчук Надія Валеріївна, студентка факультету менеджменту та маркетингу, Національний технічний університет України «КПІ ім. І. Сікорського», м. Київ, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В епоху глобальної інформатизації ресурсом першої необхідності стала інформація. Вона являє собою особливий і найбільш важливий елемент організації системи управління, що є сукупністю виражених кількісно даних про фактичний і бажаний стан систем і підсистем підприємства, зовнішні умови його функціонування з обґрунтуванням різних типів управлінських рішень [1].

Підприємницька діяльність потребує від керівників прийняття рішень на всіх етапах організації та ведення бізнесу. На кожному етапі однією з основних являється інформаційна складова, яка забезпечує керівників та управлінців знаннями про поточні тенденції розвитку ринку. 

Дані, необхідні для прийняття рішень, стають стратегічним ресурсом, під яким розуміється сукупність економічної інформації й організаційних, нормативних, правових, технічних і програмних засобів, що забезпечують можливість збору, передачі, накопичення, зберігання та актуалізації інформації, а також реалізована можливість надання її користувачам відповідно до конкретних запитів в зручній для них формі в задані терміни і за обумовленою ціною [2].

Інтенсивна інформатизація суспільства, безсумнівно, відкриває для бізнесу нові можливості, в той же час, обумовлюючи необхідність раціональної організації інформаційного забезпечення як основи для успішного розвитку малого і середнього бізнесу і підвищення його ефективності [1].

Адміністрація підприємства здійснює інформаційне забезпечення власної діяльності на основі певної стратегії чи тактики. Стратегія інформаційного забезпечення підприємництва передбачає довгостроковий підхід до досягнення мети. Вона повинна включати насамперед систему превентивних заходів щодо захисту конфіденційної інформації, що реалізується через регулярну, безперервну роботу структурних підрозділів організації з перевірки контрагентів, аналізу передбачуваних угод, експертизи документів, виконання правил роботи з документацією і т.п. Тактика інформаційного забезпечення підприємництва включає застосування певних процедур і виконання конкретних дій з метою протидії загрозам [2].

Інформаційне забезпечення підприємництва сьогодні зазнає кардинальних змін, здійснюючи перехід від примітивного і явно недостатнього для малого бізнесу "інформаційного обслуговування" до рівня сучасного підприємця, який є частиною глобального інформаційного співтовариства [1].

Аналіз та оцінка інформації про зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства являються основою не тільки для прийняття окремих управлянських рішень, але і для управління всією виробничо-господарською діяльністю підприємства, а темпи та ефективність його розвитку залежать перед усім від можливостей підприємства переробляти всі зростаючі об’єми інформаційних потоків. Приріст об’єму інформації перетворив її в один з найважливіших факторів, які впливають на всі сфери економічного розвитку.




Література

1. Оrganizational model of the information support of entrepreneurial activities [Електронний ресурс] // Biblio-Globus – Режим доступу до ресурсу: https://bgscience.ru/com/lib/4671/.

2. Корнєєв Ю. Г. Інформаційне забезпечення розвитку підприємницької діяльності / Ю. Г. Корнєєв. // Вісник НАН України. – №5. – С. 24–31.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
30.06.2017 10:21
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ДОТРИМАННЯ ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В БІЗНЕСІ
30.06.2017 10:01
ВИКОРИСТАННЯ EQ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
27.06.2017 19:16
ПРЕИМУЩЕСТВА НОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ МЕНЕДЖМЕНТА
23.06.2017 18:18
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
20.06.2017 07:24
ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
19.06.2017 17:40
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНА КОНЦЕПЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ
19.06.2017 17:29
ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В МОТИВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
01.07.2017 17:42




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.196 сек. / Mysql: 706 (0.165 сек.)