:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017)
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач комерційних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
25.09.2017 16:22
 
 
РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галямар Валентина Олександрівна, викладач комерційних дисциплін Криворізького державного комерційно-економічного технікуму
25.09.2017 16:10
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зизич Юрій Романович, студент (магістрант), Факультет туризму та міжнародних комунікацій, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
27.09.2017 22:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ЗА SCRUM-ПІДХОДОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кулініч Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка»; Болібрух Лідія Іванівна, студентка 4 курсу Інституту економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
29.09.2017 08:34
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.078 сек. / Mysql: 417 (0.058 сек.)