:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Актуальні питання реформування економіки країни (28.09.2017)
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач комерційних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
25.09.2017 16:22
 
 
РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галямар Валентина Олександрівна, викладач комерційних дисциплін Криворізького державного комерційно-економічного технікуму
25.09.2017 16:10
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зизич Юрій Романович, студент (магістрант), Факультет туризму та міжнародних комунікацій, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
27.09.2017 22:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ЗА SCRUM-ПІДХОДОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кулініч Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка»; Болібрух Лідія Іванівна, студентка 4 курсу Інституту економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
29.09.2017 08:34
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.082 сек. / Mysql: 437 (0.06 сек.)