:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України :: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бондар Олена Ігорівна, студентка Одеського державного економічного університету
12.10.2011 19:05
 
 
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гаврилова Вікторія Євгенівна, викладач вищої категорії Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”, Шулер Олександр Олександрович, студент Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”
13.10.2011 12:07
 
 
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гриненко Володимир Володимирович, асистент кафедри менеджменту і маркетингу в міському господарстві Харківської національної академії міського господарства
12.10.2011 20:22
 
 
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
11.10.2011 10:48
 
 
 
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Калінчук Вікторія Олександрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
12.10.2011 16:20
 
 
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корнієнко Юлія Борисівна, студентка факультету менеджменту Сумського національного аграрного університету
08.10.2011 12:40
 
 
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сергейцев Іван Володимирович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля; Шатілов Олексій Сергійович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля
12.10.2011 19:26
 
 
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сірик Сергій Володимирович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
11.10.2011 10:14
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.244 сек. / Mysql: 1366 (0.189 сек.)