:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ :: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
 
UA  RU  EN
       

Світ наукових досліджень. Випуск 12

Термін подання матеріалів

29 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 44



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

 
11.10.2011 10:48
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На сьогоднішній день соціальна відповідальність бізнесу сприймається українськими підприємствами скоріш як маркетингова або PR - технологія, яка обмежується соціальними акціями і, в такому вигляді, не може сприяти сталому розвитку на мікро- та макрорівні, а також підвищенню конкурентоспроможності підприємств в довгостроковій перспективі.
Соціальна відповідальність бізнесу - це категорія, пов’язана з інституціональним середовищем, у якому бізнес-співтовариства в цілому й окремі підприємства здійснюють свою діяльність. Соціальна відповідальність бізнесу виступає як умова компліментарності інститутів і фактор інституціональної  рівноваги в сфері соціальної політики.
Соціальна відповідальність інтернет-магазинів - це сукупність інституціонально-економічних, фінансово-економічних і соціально-економічних відносин, що складаються між державою, суспільством і інтернет-магазинами у процесі їхньої взаємодії щодо формування й реалізації соціальної політики. Таким чином, інтернет-магазини взаємодіють з наступними групами зацікавлених осіб – державні органи, конкуренти, постачальники, працівники, власники, споживачі, ЗМІ, недержавні установи, партнери, потенційні інвестори, професійні установи, інші кола громадськості. Приклади соціальної відповідальності інтернет-магазинів з різними групами зацікавлених осіб представлено в таблиці 1. Особливістю соціальної відповідальності інтернет-магазинів, на думку автора, є те, що споживачі також одержують більше вигід, чим надають інтернет-магазинам внаслідок того, що вони вносять найбільший вклад у досягнення мети підприємства, тому інтернет-магазини на конкурентному ринку змушені проявляти добродійність стосовно   споживачів. Крім того, інтернет-магазини не повністю використовують потенціал співробітництва зі споживачами, тому що в більшості випадків взаємовідносини відбуваються тільки під час товарно-грошового обміну, а інші взаємини практично виключаються (наприклад, підвищення лояльності, залучення активних покупців до заходів інтернет-магазинів, одержання й використання специфічних знань споживачів тощо).



Соціальна відповідальність бізнесу має багаторівневий характер, який включає три основні рівні: перший варто розглядати як передумову соціально-відповідальної поведінки  (регулярна виплата заробітної плати, легалізація доходів працівників, дотримання норм трудового законодавства, своєчасне  внесення в бюджет встановлених податкових платежів відповідності з діючим законодавством тощо). Другий рівень пов'язаний з розвитком внутрішніх відносин партнерства й припускає безпосередній облік соціально-економічних інтересів працівників підприємства на основі переговорного процесу. Доповненням до перерахованого є  надання працівникам соціального пакета й реалізація соціальних гарантій. Третій рівень охоплює соціальні проекти й програми з метою створення сприятливих соціально-економічних умов підприємницької діяльності, дія яких виходить за внутрішні рамки. Об'єктом соціальної відповідальності в цьому випадку виступають покупці та інші кола громадськості.
Таким чином, перехід інтернет-магазинів до впровадження в діяльність концепції соціальної відповідальності пов’язано з нерозумінням керівництва інтернет-магазинів зв'язку соціальної відповідальності бізнесу й можливостей поліпшення позиціонування на ринку за рахунок створення позитивного іміджу й ділової репутації, недооцінка економічних вигід реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу на практиці, недостатньо високий рівень ділової культури, що не завжди дозволяє адекватно оцінювати дії підприємства з погляду  дотримання етичних норм, з одного боку, реально оцінити ситуацію й визнати "законність" інтересів інших осіб, пов'язаних з підприємством (акціонерів, покупців, кредиторів, інших), а з іншого боку - домагатися від інтернет-магазинів виконання соціальних зобов'язань, відсутність цілеспрямованої державної політики в сфері соціальної відповідальності підтримки (у т.ч. податковими методами регулювання) інтернет-магазинів, що будують свою діяльність на принципах соціальної відповідальності.

e-mail: dubovik@gala.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
13.10.2011 12:07
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
12.10.2011 20:22
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
12.10.2011 19:26
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
12.10.2011 19:05
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
12.10.2011 16:20
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
11.10.2011 10:14
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
08.10.2011 12:40




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.212 сек. / Mysql: 899 (0.18 сек.)