:: ECONOMY :: ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ :: ECONOMY :: ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
 
UA  RU  EN
       

Світ наукових досліджень. Випуск 12

Термін подання матеріалів

29 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 44



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

 
12.10.2011 19:26
Автор: Сергейцев Іван Володимирович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля; Шатілов Олексій Сергійович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На сучасному етапі розвитку суспільства дуже актуальною є концепція екологічного маркетингу, яка передбачає переорієнтацію підприємства від традиційної діяльності на екологічні потреби суспільства. Проблеми взаємодії організації з навколишнім середовищем маркетингу найбільш глибоко досліджені зарубіжними економістами І. Ансоффом, Ф. Котлером, К. Левіттом, М. Месконом, К. Ховардом, А. Шоу, В. Евансом, Л. Якокка та ін.
Екологічний маркетинг можна визначити як, ринково-орієнтований вид управлінської діяльності, у складі загальної системи маркетингу підприємства, спрямований на визначення, прогнозування, і задоволення потреб таким чином, щоб не порушувати екологічної рівноваги природного середовища, і не погіршувати життєвих стандартів суспільства.
В останні десятиліття великими темпами зростає попит на екологічні товари та на товари при виробництві яких не забруднюється навколишнє середовище. У результаті проведених досліджень [2] було доведено, що багато споживачів згодні платити за екологічно безпечні товари на 20 % більше.
Ринок екологічно безпечних товарів та послуг складає 230 млрд. дол. США (з них 76 млрд. – екологічно стійка економіка, 27 млрд. –  здоровий стиль життя, 30 млрд. – альтернативна медицина, 10 млрд. – особистісний зріст, 81 млрд. –  екологічно безпечний образ життя), а до 2015 р. зросте до 845 млрд. Це один з найбільш швидкозростаючих ринків. Зокрема, у США попит на еко-будинки щорічно збільшується на 5-10%, а на послуги екотуризму - на 5%, зростання споживання екологічних продуктів харчування становить 5,6% на рік. 82% споживачів в США купують екологічно безпечні товари.
Згідно досліджень усіх споживачів по відношенню до екологічних товарів можна поділити на такі групи (Рис.1): «Lohas»: активні екологічні прихильники, присвячені особистому і планетарному здоров'ю. «Naturalites»: мотивовані, в першу чергу, особистими міркуваннями здоров'я. «Drifters»: займають «зелену поведінку» покупки, слідують тенденціям, коли все легко і доступно. «Conventionals»: прагматики, які в основному відносяться покупки   скептично, будучи дуже обережними зі своїми ресурсами, бо хочуть на цьому заощадити.«Unconcerned»: покупці, які або не знають, або не піклуються про навколишнє середовище, головним чином тому, що у них немає на це часу або коштів [3].



Зараз суспільство потребує переорієнтації на екологічно-чисте та безпечне виробництво. В цій ситуації екологічний маркетинг відіграє значну роль, задовольняючи потреби споживачів у екологічно-чистих товарів.

Список використаної літератури:
1. Н.Д. Эриашвили Маркетинг // Эриашвили Н.Д. –– М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 623 с.
2. Стаття  Greenmarketing: What`s -the-fuss? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://inspiredeconomist.com/2009/06/29/green-marketing-whats-all-the-fuss/ . – Заголовок з титул. екрану.
3. T. Kaiser Eco-marketing: a blooming corporate strategy // Kaiser T. –  The Retail Digest, Sep 22, 2008.

e-mail: Sergeitsev@gmail.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
13.10.2011 12:07
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
12.10.2011 20:22
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
12.10.2011 19:05
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
12.10.2011 16:20
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
11.10.2011 10:48
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
11.10.2011 10:14
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
08.10.2011 12:40




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.220 сек. / Mysql: 899 (0.187 сек.)