:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
МЕНЕДЖМЕНТ КРИТИЧНИМИ КОНТРОЛЬНИМИ ТОЧКАМИ (ККТ) ПІД ЧАС ГОДІВЛІ, УТРИМАННЯ І ДОЇННЯ КОРІВ, ЯКИХ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ЕКОЛОГІЧНОГО МОЛОКА В ТОВ «БАЙСЕРКЕ-АГРО» РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Алієв Мурат Ашрафович, докторант, Казахський НАУ, Республіка Казахстан
02.12.2015 00:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОЕКТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бойко Наталія Григорівна, студентка факультету менеджменту і маркетингу Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
02.12.2015 00:01
 
 
КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯК СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Владимир Ольга Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту інноваційної діяльності та підприємництва, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Брилінська Олена Ігорівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
27.11.2015 11:40
 
 
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галаз Ліна Володимирівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Думащин Олеся Романівна, студентка, Національний університет “Львівська політехніка”
01.12.2015 09:26
 
 
СТРАТЕГІЯ ТА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА НОВІ РИНКИ ЗБУТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ескін Кирило Валерійович, студент Національного університету «Львівська політехніка», Інститут економіки та менеджменту; Дзюбіна Андрій Васильович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка»
01.12.2015 10:51
 
 
 
ВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК МЕХАНІЗМ ПОЛІПШЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жибченко Інеса Сергіївна, студентка, Київський Національний Технічний університет
01.12.2015 21:41
 
 
СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коровіна К.О., студентка, Київський національний технічний університет
01.12.2015 15:13
 
 
ЕВОЛЮЦІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ «ПОВЕДІНКА ПІДПРИЄМСТВА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Раца Олександр Борисович, асистент кафедри туризму та економічної теорії, Буковинський державний фінансово-економічний університет, м. Чернівці
11.11.2015 19:36
 
 
SWOT- АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Талах Марія Віталіївна, кандидат біологічних наук, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Байцим Анастасія Іванівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Саюк Світлана Ігорівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет, м. Чернівці
30.11.2015 19:28
 
 
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ЯК ОСНОВА ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Твердохліб Ольга Михайлівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
02.12.2015 12:39
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.088 сек. / Mysql: 417 (0.067 сек.)