:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Перспективи створення сильної економіки для сучасної України
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 37



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
МЕНЕДЖМЕНТ КРИТИЧНИМИ КОНТРОЛЬНИМИ ТОЧКАМИ (ККТ) ПІД ЧАС ГОДІВЛІ, УТРИМАННЯ І ДОЇННЯ КОРІВ, ЯКИХ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ЕКОЛОГІЧНОГО МОЛОКА В ТОВ «БАЙСЕРКЕ-АГРО» РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Алієв Мурат Ашрафович, докторант, Казахський НАУ, Республіка Казахстан
02.12.2015 00:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОЕКТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бойко Наталія Григорівна, студентка факультету менеджменту і маркетингу Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
02.12.2015 00:01
 
 
КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯК СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Владимир Ольга Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту інноваційної діяльності та підприємництва, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Брилінська Олена Ігорівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
27.11.2015 11:40
 
 
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галаз Ліна Володимирівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Думащин Олеся Романівна, студентка, Національний університет “Львівська політехніка”
01.12.2015 09:26
 
 
СТРАТЕГІЯ ТА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА НОВІ РИНКИ ЗБУТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ескін Кирило Валерійович, студент Національного університету «Львівська політехніка», Інститут економіки та менеджменту; Дзюбіна Андрій Васильович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка»
01.12.2015 10:51
 
 
 
ВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК МЕХАНІЗМ ПОЛІПШЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жибченко Інеса Сергіївна, студентка, Київський Національний Технічний університет
01.12.2015 21:41
 
 
СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коровіна К.О., студентка, Київський національний технічний університет
01.12.2015 15:13
 
 
ЕВОЛЮЦІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ «ПОВЕДІНКА ПІДПРИЄМСТВА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Раца Олександр Борисович, асистент кафедри туризму та економічної теорії, Буковинський державний фінансово-економічний університет, м. Чернівці
11.11.2015 19:36
 
 
SWOT- АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Талах Марія Віталіївна, кандидат біологічних наук, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Байцим Анастасія Іванівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Саюк Світлана Ігорівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет, м. Чернівці
30.11.2015 19:28
 
 
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ЯК ОСНОВА ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Твердохліб Ольга Михайлівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
02.12.2015 12:39
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.158 сек. / Mysql: 407 (0.126 сек.)