:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 14 (30.05.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 14 (30.05.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 14 (30.05.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 18

Термін подання матеріалів

28 листопада 2019

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ ОЗНАК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИЗМУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Байда Б.Ф., кандидат економічних наук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
17.05.2019 12:54
 
 
ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРАЦІВНИКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дарміць Ростислав Зеновійович, старший викладач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»; Настьошин Наталія Романівна, кафедра обліку та аналізу, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
23.05.2019 11:24
 
 
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мокряк Едуард Валерійович, кандидат економічних наук, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; Бассано Артур Юрійович, студент магістратури, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
29.05.2019 13:06
 
 
МЕНЕДЖМЕНТ СУБЪЕКТА ХОЗЯЙСТВОВАНИЯ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ НА ОСНОВЕ ЦЕЛИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Попова Діана Вадимівна, аспирантка Института международных отношений Киевского национального университета им. Т.Г. Шевченка
21.05.2019 19:48
 
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободянюк Анастасія Андріївна, студентка Національного університету харчових технологій
30.05.2019 16:13
 
 
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ НЕВДАЧ РЕФОРМУВАННЯ АПК
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шульський Микола Григорович, доктор економічних наук, професор, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького
29.05.2019 12:51
 
 
CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
27.05.2019 12:52
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.204 сек. / Mysql: 626 (0.16 сек.)