:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 11



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 
 
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Касянова Людмила Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Альохіна Марія Дмитрівна, студентка Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 23:48
 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Колосова Крістіна Вікторівна, магістр Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 21:54
 
 
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Красюк Олена Вікторівна, старший викладач кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Поцелова Тетяна Володимирівна, студентка Донбаського державного технічного університету
18.04.2012 15:16
 
 
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кучерявая Светлана Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:46
 
 
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Линникова Мария Сергеевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:54
 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ОБЛАСНОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Мельник Олександр Васильович, магістр Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
16.04.2012 11:58
 
 
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Федчик Ольга Павлівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»
18.04.2012 00:03
 
 
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
16.04.2012 09:53
 
 
 
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Петрова Юлия Игоревна, студентка экономического факультета Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
17.04.2012 17:38
 
 
СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ И СИСТЕМЫ ОПЛАТЫ ТРУДА НА УКРАИНСКИХ ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Свиржевская Анастасия Ивановна, студентка Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина
10.04.2012 15:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стензя Анастасия Виталиевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:31
 
 
ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тарасенко Валерия Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
11.04.2012 22:04
 
 
МОТИВАЦИЯ КАК СПОСОБ ПОВЫШЕНИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТИ ТРУДА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тонконог Максим Викторович, магистрант, Государственное высшее учебное заведение «Национальный горный университет»
16.04.2012 12:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Химич Оксана Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, Національний універсиетет «Львівська політехніка» Інститут підприємництва та перспективних технологій
31.03.2012 18:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шабатура Анна Игоревна, магистр факультета менеджмента Донбасского государственного технического университета
17.04.2012 23:04
 
Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.097 сек. / Mysql: 417 (0.076 сек.)