:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Тенденції забезпечення сталого розвитку економічної системи України
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 
 
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Касянова Людмила Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Альохіна Марія Дмитрівна, студентка Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 23:48
 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Колосова Крістіна Вікторівна, магістр Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 21:54
 
 
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Красюк Олена Вікторівна, старший викладач кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Поцелова Тетяна Володимирівна, студентка Донбаського державного технічного університету
18.04.2012 15:16
 
 
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кучерявая Светлана Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:46
 
 
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Линникова Мария Сергеевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:54
 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ОБЛАСНОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Мельник Олександр Васильович, магістр Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
16.04.2012 11:58
 
 
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Федчик Ольга Павлівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»
18.04.2012 00:03
 
 
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
16.04.2012 09:53
 
 
 
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Петрова Юлия Игоревна, студентка экономического факультета Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
17.04.2012 17:38
 
 
СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ И СИСТЕМЫ ОПЛАТЫ ТРУДА НА УКРАИНСКИХ ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Свиржевская Анастасия Ивановна, студентка Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина
10.04.2012 15:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стензя Анастасия Виталиевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:31
 
 
ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тарасенко Валерия Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
11.04.2012 22:04
 
 
МОТИВАЦИЯ КАК СПОСОБ ПОВЫШЕНИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТИ ТРУДА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тонконог Максим Викторович, магистрант, Государственное высшее учебное заведение «Национальный горный университет»
16.04.2012 12:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Химич Оксана Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, Національний універсиетет «Львівська політехніка» Інститут підприємництва та перспективних технологій
31.03.2012 18:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шабатура Анна Игоревна, магистр факультета менеджмента Донбасского государственного технического университета
17.04.2012 23:04
 
Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.121 сек. / Mysql: 397 (0.089 сек.)