:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
MODERN METHODS OF ENTERPRISE MANAGEMENT IN CRISIS PERIOD
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Dudko A.V., Polukhin A.V., students, National Aviation University
26.04.2017 15:27
 
 
МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Геселева Катерина Олексіївна, студентка, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
26.04.2017 19:45
 
 
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кальніцька Марина Олександрівна, старший викладач, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Сагдєєва Діана Ріфатівна, студентка, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
13.04.2017 16:05
 
 
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА РЕКЛАМА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу Університету митної справи та фінансів
10.04.2017 15:47
 
 
 
РІЗНОКОЛЬОРОВИЙ ПІАР
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Університет митної справи і фінансів; Тристан Вікторія Романівна, студентка, Університет митної справи і фінансів; Кренц Сергій Анатолійович, студент, Університет митної справи і фінансів
24.04.2017 09:14
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічний наук, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського торговельно-економічного університету
24.04.2017 11:08
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Крошка Світлана Анатоліївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
25.04.2017 13:48
 
 
ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Петрушко Христина Петрівна, студентка, Київський національний університет біоресурсів та природокористування
25.04.2017 16:30
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.291 сек. / Mysql: 1598 (0.231 сек.)