:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення :: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення
:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 39



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-20] з 22 Сторінки: 1 2 
 
PROS AND CONS OF COACHING LEADERSHIP STYLE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lev Natalia Y., Lviv Polytechnic National University
06.12.2011 17:23
 
 
ПРОМИСЛОВЕ ШПИГУНСТВО ЯК НЕГАТИВНИЙ ФАКТОР ВПЛИВУ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бабій Василь Вячеславович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 12:00
 
 
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бабчинська Олена Іванівна, кандидат географічних наук, доцент Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Білобородова Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 19:30
 
 
ПЕРСОНАЛ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету; Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
04.12.2011 20:00
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Волкотруб Оксана Вячеславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:39
 
 
АНАЛІЗ РЕКЛАМНИХ МОТИВІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Головащенко Аліна Владиславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
04.12.2011 19:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИЧНОЇ РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ЗАСОБІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Головащенко Аліна Владиславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 17:48
 
 
МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дерезюк Анатолій Васильович, кандидат економічних наук, доцент Вінницького торговельно-економічного інституту; Федун Юлія Валеріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту
06.12.2011 13:02
 
 
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Довгань Анна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
07.12.2011 21:40
 
 
СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубова Анна Валеріївна, студентка Чернівецького національного університету
29.11.2011 13:43
 
 
 
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ФОРМИ ВЛАДИ ТА ВПЛИВУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зінчук Анастасія Петрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:03
 
 
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ - ПЕРЕДУМОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Клименко Володимир Іванович, старший викладач Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ; Савченко Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 12:23
 
 
ВПЛИВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
05.12.2011 21:19
 
 
ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ОСНОВІ КОУЧИНГОВОГО ПІДХОДУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кушнірук Олена Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
06.12.2011 16:40
 
 
НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ГАЛУЗІ РИСІВНИЦТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Морозов Роман Володимирович, кандидат економічних наук, доцент ННЦ "Інститут аграрної економіки" НААН України
03.12.2011 00:22
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
04.12.2011 19:42
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 18:29
 
 
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;Волкотруб Оксана Вячеславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сірик Сергій Володимирович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
03.12.2011 14:28
 
 
СУЧАСНИЙ АСПЕКТ СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободяник Наталія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 12:45
 
Відображено [1-20] з 22 Сторінки: 1 2 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.111 сек. / Mysql: 407 (0.089 сек.)