:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення :: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення
:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Теорія і практика сучасної економічної науки: проблеми та шляхи вирішення
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-20] з 22 Сторінки: 1 2 
 
PROS AND CONS OF COACHING LEADERSHIP STYLE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lev Natalia Y., Lviv Polytechnic National University
06.12.2011 17:23
 
 
ПРОМИСЛОВЕ ШПИГУНСТВО ЯК НЕГАТИВНИЙ ФАКТОР ВПЛИВУ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бабій Василь Вячеславович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 12:00
 
 
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бабчинська Олена Іванівна, кандидат географічних наук, доцент Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Білобородова Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 19:30
 
 
ПЕРСОНАЛ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету; Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
04.12.2011 20:00
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Волкотруб Оксана Вячеславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:39
 
 
АНАЛІЗ РЕКЛАМНИХ МОТИВІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Головащенко Аліна Владиславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
04.12.2011 19:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИЧНОЇ РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ЗАСОБІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Головащенко Аліна Владиславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 17:48
 
 
МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дерезюк Анатолій Васильович, кандидат економічних наук, доцент Вінницького торговельно-економічного інституту; Федун Юлія Валеріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту
06.12.2011 13:02
 
 
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Довгань Анна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
07.12.2011 21:40
 
 
СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубова Анна Валеріївна, студентка Чернівецького національного університету
29.11.2011 13:43
 
 
 
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ФОРМИ ВЛАДИ ТА ВПЛИВУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зінчук Анастасія Петрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:03
 
 
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ - ПЕРЕДУМОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Клименко Володимир Іванович, старший викладач Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ; Савченко Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 12:23
 
 
ВПЛИВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
05.12.2011 21:19
 
 
ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ОСНОВІ КОУЧИНГОВОГО ПІДХОДУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кушнірук Олена Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
06.12.2011 16:40
 
 
НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ГАЛУЗІ РИСІВНИЦТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Морозов Роман Володимирович, кандидат економічних наук, доцент ННЦ "Інститут аграрної економіки" НААН України
03.12.2011 00:22
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
04.12.2011 19:42
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 18:29
 
 
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;Волкотруб Оксана Вячеславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
07.12.2011 20:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сірик Сергій Володимирович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
03.12.2011 14:28
 
 
СУЧАСНИЙ АСПЕКТ СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободяник Наталія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
06.12.2011 12:45
 
Відображено [1-20] з 22 Сторінки: 1 2 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.099 сек. / Mysql: 417 (0.071 сек.)