:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА З МЕТОЮ ОПТИМІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Кравченко Андрій Юрійович, магістр МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:13
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РЕКРУТИНГУ В ІТ-ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вельмакіна Ольга Владиславівна, студент, Житомирський національний агроекологічний університет
18.12.2019 11:56
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Водолазська Олександра Ігорівна, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
20.12.2019 22:56
 
 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ТА МЕХАНІЗМ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Качуровська Варвара Валентинівна, студентка інженерно-економічного факультету Одеського державного аграрного університету
19.12.2019 09:18
 
 
 
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Сиротченко Артур Вікторович, магістрант МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
11.12.2019 11:08
 
 
ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК – ОРІЄНТОВАНОГО МИСЛЕННЯ У ДІЯЛЬНІСТЬ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сингаївська Ольга Олександрівна, аспірант, Університет економіки та права «КРОК», м. Київ
09.12.2019 18:53
 
 
ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ СИТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шпортько Ганна Юріївна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Лукіна Тетяна Леонідівна, магістр МН03-14м, ФЕМ, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:20
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.296 сек. / Mysql: 705 (0.261 сек.)