:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 19 (20.12.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 26

Термін подання матеріалів

29 жовтня 2020

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА З МЕТОЮ ОПТИМІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Кравченко Андрій Юрійович, магістр МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:13
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РЕКРУТИНГУ В ІТ-ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вельмакіна Ольга Владиславівна, студент, Житомирський національний агроекологічний університет
18.12.2019 11:56
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Водолазська Олександра Ігорівна, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
20.12.2019 22:56
 
 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ТА МЕХАНІЗМ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Качуровська Варвара Валентинівна, студентка інженерно-економічного факультету Одеського державного аграрного університету
19.12.2019 09:18
 
 
 
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Сиротченко Артур Вікторович, магістрант МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
11.12.2019 11:08
 
 
ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК – ОРІЄНТОВАНОГО МИСЛЕННЯ У ДІЯЛЬНІСТЬ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сингаївська Ольга Олександрівна, аспірант, Університет економіки та права «КРОК», м. Київ
09.12.2019 18:53
 
 
ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ СИТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шпортько Ганна Юріївна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Лукіна Тетяна Леонідівна, магістр МН03-14м, ФЕМ, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:20
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.207 сек. / Mysql: 716 (0.173 сек.)