:: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 19 (20.12.2019) :: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 19 (20.12.2019)
:: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 19 (20.12.2019)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 14



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 
 
СУЧАСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА З МЕТОЮ ОПТИМІЗАЦІЇ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Кравченко Андрій Юрійович, магістр МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:13
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РЕКРУТИНГУ В ІТ-ПІДПРИЄМСТВІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вельмакіна Ольга Владиславівна, студент, Житомирський національний агроекологічний університет
18.12.2019 11:56
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Водолазська Олександра Ігорівна, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
20.12.2019 22:56
 
 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ТА МЕХАНІЗМ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Качуровська Варвара Валентинівна, студентка інженерно-економічного факультету Одеського державного аграрного університету
19.12.2019 09:18
 
 
 
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Сиротченко Артур Вікторович, магістрант МН903-13м, Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
11.12.2019 11:08
 
 
ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК – ОРІЄНТОВАНОГО МИСЛЕННЯ У ДІЯЛЬНІСТЬ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сингаївська Ольга Олександрівна, аспірант, Університет економіки та права «КРОК», м. Київ
09.12.2019 18:53
 
 
ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ СИТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шпортько Ганна Юріївна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Лукіна Тетяна Леонідівна, магістр МН03-14м, ФЕМ, Національної металургійної академії України, м. Дніпро
11.12.2019 11:20
 
Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.358 сек. / Mysql: 1424 (0.29 сек.)