:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 3

Термін подання матеріалів

27 квітня 2018

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
МАРКЕТИНГ В УКРАЇНСЬКОМУ ФУТБОЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
08.02.2018 18:15
 
 
ПОРТРЕТИ ПОКУПЦІВ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ РІЗНИХ КЛАСІВ, ТИПІВ КУЗОВА ТА ЦІНОВИХ СЕГМЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Даниленко Євген Сергійович, аспірант, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
28.02.2018 12:56
 
 
НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:08
 
 
МАРКЕТИНГ ЯК УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА НАДІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ НА РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:07
 
 
 
ЯК ВПЛИВАЮТЬ НА ІННОВАЦІЙНУ СПРИЯТЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дюжев Віктор Геннадійович, доктор економічних наук, професор кафедри організації виробництва і управління персоналом, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Бойченко Олег Iгорович, аспірант, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
04.01.2018 15:53
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ КОРИСНОСТІ НАУКОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПІВПРАЦІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лісовська Лідія Степанівна, кандидат економічних наук, НУ «Львівська політехніка»; Теребух Андрій Андрійович, доктор економічних наук, НУ «Львівська політехніка»
28.02.2018 11:31
 
 
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ З ВРАХУВАННЯМ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
28.02.2018 15:37
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Галина Михайлівна, викладач–методист, спеціаліст вищої категорії ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є.Храпливого»
28.02.2018 15:48
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.113 сек. / Mysql: 469 (0.085 сек.)