:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 1 (27.02.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 10

Термін подання матеріалів

26 грудня 2018

До початку конференції залишилось днів 11



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
МАРКЕТИНГ В УКРАЇНСЬКОМУ ФУТБОЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
08.02.2018 18:15
 
 
ПОРТРЕТИ ПОКУПЦІВ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ РІЗНИХ КЛАСІВ, ТИПІВ КУЗОВА ТА ЦІНОВИХ СЕГМЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Даниленко Євген Сергійович, аспірант, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
28.02.2018 12:56
 
 
НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:08
 
 
МАРКЕТИНГ ЯК УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА НАДІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ НА РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:07
 
 
 
ЯК ВПЛИВАЮТЬ НА ІННОВАЦІЙНУ СПРИЯТЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дюжев Віктор Геннадійович, доктор економічних наук, професор кафедри організації виробництва і управління персоналом, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Бойченко Олег Iгорович, аспірант, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
04.01.2018 15:53
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ КОРИСНОСТІ НАУКОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПІВПРАЦІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лісовська Лідія Степанівна, кандидат економічних наук, НУ «Львівська політехніка»; Теребух Андрій Андрійович, доктор економічних наук, НУ «Львівська політехніка»
28.02.2018 11:31
 
 
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ З ВРАХУВАННЯМ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
28.02.2018 15:37
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Галина Михайлівна, викладач–методист, спеціаліст вищої категорії ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є.Храпливого»
28.02.2018 15:48
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.168 сек. / Mysql: 539 (0.122 сек.)