:: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ :: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
:: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 
05.05.2021 18:41
Автор: Чібісова Ірина Валентинівна, доцент, кафедра публічного управління та адміністрування, Національний авіаційний університет
[Секція 5. Інформайційні системи і технології;]

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збору, обробки, зберігання, поширення, відображення і використання інформації в інтересах її користувачів [1].

З появою в процесі утворення такої складової, як інформатизація, стало доцільним переглянути її завдання. Основними з них є:

• підвищення якості підготовки фахівців на основі використання в навчальному процесі сучасних інформаційних технологій;

• застосування активних методів навчання і, як результат, підвищення творчої та інтелектуальної складових навчальної діяльності;

• інтеграція різних видів освітньої діяльності (навчальної, дослідницької і т.д.);

• адаптація інформаційних технологій навчання до індивідуальних особливостей слухача (студента);

• забезпечення безперервності і наступності у навчанні та вихованні;

• розробка інформаційних технологій дистанційного навчання;

• вдосконалення програмно-методичного забезпечення навчального процесу.

Можна виділити кілька аспектів використання різних освітніх засобів ІКТ в освітньому процесі:

1. Мотиваційний аспект. Застосування ІКТ сприяє збільшенню інтересу і формування позитивної мотивації слухачів (студентів), оскільки створюються умови:

• максимального врахування індивідуальних освітніх можливостей і потреб слухачів (студентів);

• широкого вибору змісту, форм, темпів і рівнів проведення навчальних занять;

• розкриття творчого потенціалу слухачів (студентів);

• освоєння студентами сучасних інформаційних технологій.

2. Змістовний аспект. Можливості ІКТ можуть бути використані:

• при побудові інтерактивних таблиць, плакатів та інших цифрових освітніх ресурсів по окремим темам і розділів навчальної дисципліни,

• для створення індивідуальних тестових міні-занять;

• для створення інтерактивних домашніх завдань і тренажерів для самостійної роботи студентів.

3. Навчально-методичний аспект. Електронні та інформаційні ресурси можуть бути використані в якості навчально-методичного супроводу освітнього процесу. 

Викладач може застосовувати різні освітні засоби ІКТ при підготовці до заняття; безпосередньо при поясненні нового матеріалу, для закріплення засвоєних знань, в процесі контролю якості знань; для організації самостійного вивчення слухачами (студентами) додаткового матеріалу і т.д. 

Комп'ютерні тести і тестові завдання можуть застосовуватися для здійснення різних видів контролю та оцінки знань.

Крім того, викладач може використовувати різноманітні електронні та інформаційні ресурси при проектуванні навчальних і позанавчальних занять.

4. Організаційний аспект. ІКТ можуть бути використані в різних варіантах організації навчання:

• при навчанні кожного слухача (студента) за індивідуальною програмою на основі індивідуального плану;

• при фронтальній або підгруповій формах роботи.

5. Контрольно-оцінний аспект. Основним засобом контролю і оцінки освітніх результатів слухачів (студентів) в ІКТ є тести і тестові завдання, що дозволяють здійснювати різні види контролю: вхідний, проміжний і підсумковий. Тести можуть проводитися в режимі on-line (проводяться на комп'ютері в інтерактивному режимі, результат оцінюється автоматично системою) і в режимі off-line (оцінку результатів здійснює викладач з коментарями, роботою над помилками) [2]. 

Таким чином, використання ІКТ у підготовки фахівців спеціальності «Публічне управління та адміністрування» значно підвищує не тільки ефективність навчання, але і допомагає вдосконалювати різні форми і методи навчання, підвищує зацікавленість студентів у глибокому вивченні програмного матеріалу.

Список використаних джерел:

1. Гончаренко С. Український педагогічний словник. — К. : Либідь, 1997. — 376 с.

2. Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ : монографія / [А. А. Тимченко, Ю. В. Триус, І. В. Стеценко, Л. П. Оксамитна та ін.]. — Черкаси : МакЛаут, 2010. — 300 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 1396 (0.144 сек.)