:: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ :: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
:: ECONOMY :: АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ОСВІТНІХ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 
05.05.2021 18:41
Автор: Чібісова Ірина Валентинівна, доцент, кафедра публічного управління та адміністрування, Національний авіаційний університет
[Секція 5. Інформайційні системи і технології;]

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збору, обробки, зберігання, поширення, відображення і використання інформації в інтересах її користувачів [1].

З появою в процесі утворення такої складової, як інформатизація, стало доцільним переглянути її завдання. Основними з них є:

• підвищення якості підготовки фахівців на основі використання в навчальному процесі сучасних інформаційних технологій;

• застосування активних методів навчання і, як результат, підвищення творчої та інтелектуальної складових навчальної діяльності;

• інтеграція різних видів освітньої діяльності (навчальної, дослідницької і т.д.);

• адаптація інформаційних технологій навчання до індивідуальних особливостей слухача (студента);

• забезпечення безперервності і наступності у навчанні та вихованні;

• розробка інформаційних технологій дистанційного навчання;

• вдосконалення програмно-методичного забезпечення навчального процесу.

Можна виділити кілька аспектів використання різних освітніх засобів ІКТ в освітньому процесі:

1. Мотиваційний аспект. Застосування ІКТ сприяє збільшенню інтересу і формування позитивної мотивації слухачів (студентів), оскільки створюються умови:

• максимального врахування індивідуальних освітніх можливостей і потреб слухачів (студентів);

• широкого вибору змісту, форм, темпів і рівнів проведення навчальних занять;

• розкриття творчого потенціалу слухачів (студентів);

• освоєння студентами сучасних інформаційних технологій.

2. Змістовний аспект. Можливості ІКТ можуть бути використані:

• при побудові інтерактивних таблиць, плакатів та інших цифрових освітніх ресурсів по окремим темам і розділів навчальної дисципліни,

• для створення індивідуальних тестових міні-занять;

• для створення інтерактивних домашніх завдань і тренажерів для самостійної роботи студентів.

3. Навчально-методичний аспект. Електронні та інформаційні ресурси можуть бути використані в якості навчально-методичного супроводу освітнього процесу. 

Викладач може застосовувати різні освітні засоби ІКТ при підготовці до заняття; безпосередньо при поясненні нового матеріалу, для закріплення засвоєних знань, в процесі контролю якості знань; для організації самостійного вивчення слухачами (студентами) додаткового матеріалу і т.д. 

Комп'ютерні тести і тестові завдання можуть застосовуватися для здійснення різних видів контролю та оцінки знань.

Крім того, викладач може використовувати різноманітні електронні та інформаційні ресурси при проектуванні навчальних і позанавчальних занять.

4. Організаційний аспект. ІКТ можуть бути використані в різних варіантах організації навчання:

• при навчанні кожного слухача (студента) за індивідуальною програмою на основі індивідуального плану;

• при фронтальній або підгруповій формах роботи.

5. Контрольно-оцінний аспект. Основним засобом контролю і оцінки освітніх результатів слухачів (студентів) в ІКТ є тести і тестові завдання, що дозволяють здійснювати різні види контролю: вхідний, проміжний і підсумковий. Тести можуть проводитися в режимі on-line (проводяться на комп'ютері в інтерактивному режимі, результат оцінюється автоматично системою) і в режимі off-line (оцінку результатів здійснює викладач з коментарями, роботою над помилками) [2]. 

Таким чином, використання ІКТ у підготовки фахівців спеціальності «Публічне управління та адміністрування» значно підвищує не тільки ефективність навчання, але і допомагає вдосконалювати різні форми і методи навчання, підвищує зацікавленість студентів у глибокому вивченні програмного матеріалу.

Список використаних джерел:

1. Гончаренко С. Український педагогічний словник. — К. : Либідь, 1997. — 376 с.

2. Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ : монографія / [А. А. Тимченко, Ю. В. Триус, І. В. Стеценко, Л. П. Оксамитна та ін.]. — Черкаси : МакЛаут, 2010. — 300 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.188 сек. / Mysql: 1396 (0.146 сек.)