:: ECONOMY :: ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ :: ECONOMY :: ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
:: ECONOMY :: ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

 
26.04.2021 23:35
Автор: Власенко Наталя Анатоліївна, кандидат технічних наук, доцент, Херсонський національний технічний університет; Ворона Дмитро Володимирович, студент 2Мнлог, Херсонський національний технічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Однією зі складових, що забезпечують ефективність логістичних процесів є логістична інфраструктура. Це поняття комплексне, до складу якого входять і автомобільні дороги. На жаль незадовільний стан доріг в Україні – не секрет для кожного українця чи гостя нашої країни. 

Іншою проблемою є те, що Україна сьогодні потопає в смітті, так на кожну людину припадає до 8,5 тон відходів, причому пластик становить близько 10% від загального обсягу відходів (терміни розкладання виробів із пластику можуть сягати тисячі років) [1]. Однак переробляється в Україні лише 3% сміття, це означає що більша частина відправляється на сміттєзвалище. В країні офіційно налічується 5 455 звалищ і полігонів загальною площею понад 8,5 тис. га [2]. 

Одним із шляхів вирішення вказаних проблем є переробка пластику з подальшим використанням його для виготовлення покриття автодоріг. Наприклад, для будівництва пластиково-бітумних композитних доріг можна використовувати різні види пластика, тим самим збільшуючи його повторне використання. Дуже важливо, що після закінчення терміну служби пластикових панелей композитних доріг їх знову можна переробити для створення нових збірних елементів. Крім того, пластикові дороги – це рішення на користь зменшення використання асфальту, адже асфальтобетон вимагає нафти, яка стає все більш дефіцитною, а процес виробництва негативно впливає на навколишнє середовище. Викид же парникових газів при виробництві доріг із пластику менше (10% бітуму в них замінено пластиком).

Дослідження показали, що пластикові композитні дороги демонструють характеристики, що перевершують асфальтобетонні дороги. Зокрема, вони показують кращу зносостійкість і вимагають мінімального технічного обслуговування [3]. Так, в порівнянні з асфальтобетонним покриттям, пластикове не дає широких тріщин і вибоїн. Це пов'язано з тим, що полімерно-бітумні композитні дороги, на відміну від асфальтобетонних, не вбирають воду, мають більшу гнучкість, що призводить до зменшення пошкоджень. Дорожні покриття залишаються гладкими, що суттєво впливає на ефективність та конкурентоспроможність перевезень.

Ще однією перевагою пластикових доріг є висока швидкість їх монтажу. Якщо для створення асфальтобетонних доріг потрібні місяці, то пластикові дороги можна побудувати за кілька тижнів, адже немає необхідності проведення землерийних і дорожньо-будівельних робіт. 

Також перевагою такого покриття є її порожниста структура, де можна розміщувати різні комунікації, кабелі і водовідведення. Є можливість для подальшої модифікації, наприклад, установки датчиків руху.

Враховуючи вище сказане, можна зробити висновок, що для підвищення конкурентоспроможності логістичної інфраструктури України потрібно впроваджувати новітні технології будівництва сучасних доріг з композитним покриттям, в складі якого використовується вторинний пластик.

Список використаних джерел:

1. Пластикова епідемія. – URL: https://ecolog-ua.com/news/plastykova-epidemiya-ruh-na-znyshchennya-planety-chy-mozhlyvo-shche-zapobigty-nablyzhennyu  

2. Найбільше сміттєзвалища – URL: https://www.slovoidilo.ua/2020/12/04/ infografika/suspilstvo/najbilshe-smittyezvalyshh-

3. Пластикові дороги. – URL: https://sputnik.by/technology/20191202/ 1043373560/Uchenye-pridumali-novye-ekologichnye-dorogi.html 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
29.04.2021 19:56
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
27.04.2021 23:07
ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
26.04.2021 23:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1396 (0.154 сек.)