:: ECONOMY :: УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 34

Термін подання матеріалів

22 жовтня 2024

До початку конференції залишилось днів 15



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА

 
03.06.2015 13:39
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Недільська Оксана Ігорівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сьогодні основним чинником успіху підприємств на ринку є грамотний вибір упаковки. Саме вона як маркетинговий засіб відіграє одну з найголовніших ролей реалізації та просування товарів. 

Проте досі дана проблема недостатньо опрацьована науковцями, що й викликає до неї підвищену зацікавленість.

Мета нашого дослідження полягала у визначенні тенденцій використання упаковки у просуванні товарів.

Упаковка є засобом або комплексом засобів для забезпечення захисту товарів від ушкоджень та втрат, а також для полегшення та удосконалення процесу товарообігу [3, с.4]. Завдяки упаковці товар стає помітним,  виділяється серед інших товарів, що стоять поруч на полиці. Разом з тим вартість упаковки  дозволяє продавати товар значно дорожче за вартість самого товару. 

До найважливіших маркетингових функцій упаковки відносяться: функція збереження якості та кількості товару; формування якості товару, за якої конструктивні особливості упаковки повинні забезпечувати зручність користування товаром, максимально задовольняти потреби споживача, а її дизайн  створювати в очах споживача образ якісного товару; формування попиту на товар, де упаковка привертає увагу потенційного споживача, формує  певний імідж товару; створення зворотного зв’язку із споживачем, завдяки розміщенню на  упаковці адреси, контактних телефонів, посилання на сайт в інтернеті і т.п; мерчендайзинга, яка стверджує те, що упаковка повинна бути зручною для сфери торгівлі при розміщення товарів на торговельно-технологічному устаткуванні.

При цьому основною метою упаковки виступає не тільки привернення увагу покупця, а стимулювання його довіряти тому, що знаходиться всередині.

Сучасною тенденцією упакування товарів є вдосконалення дизайну та  форми упаковки, а також використання  нових матеріалів для її виробництва. Все це дозволяє зробити транспортування, зберігання і реалізацію товару більш ефективними. 

Упаковка полегшує транспортування продукції та її рух на ринку, сприяє впізнанню товару та його виробника споживачами, підкреслює відмітні особливості товару,  допомагає скласти враження про нього, оскільки  більшість споживачів купують товар, впізнавши упаковку відомого товаровиробника [2. c. 224].

Переважно споживачі враховують особливості упаковки, особливо її колір, форму, розмір. Професійний підбір кольору, шрифтів на упаковці, форми забезпечують товаровиробнику більший дохід, ніж рекламні повідомлення. Як свідчить практика, у більшості випадків,  покупці роблять покупку продукції в яскравій і зручній упаковці.

У свою чергу, розрізняють такі основні причини, через які значення упаковки в системі маркетингу зростає: зміни вимог споживачів до зручності користування товаром; конкуренція за більш престижні місця на торговельно -технологічному устаткуванні підприємств; використання упаковки для реклами продукту на місці продажу [3, с.6].

Водночас застосування упаковки як засобу просування товару пов’язане з такими факторами як: самообслуговування (у цих умовах упаковка повинна привернути увагу до товару, характеризувати його властивості, створювати споживачеві  впевненість у товарі та надавати сприятливе враження про товар); добробут споживачів (платоспроможність споживачів показує, що вони готові заплатити за зручності, зовнішній вигляд, надійність і престижність поліпшеного упакування); імідж підприємства та торгової марки; інноваційні можливості (інноваційна упаковка може принести значну вигоду споживачам і прибуток виробникам) [3, с.8].

Останнім часом суттєво підвищились вимоги до упаковки, у яких повинні дотримуватись такі вимоги: 

• відображення вмісту на упаковці та у маркуванні. Наприклад, текстильні матеріали з чистої вовни повинні мати спеціальне маркування і етикетку, в якій даються вказівки з температурі прання, прасування доцільності;

• вартість упаковки не повинна перевищувати вартість самого товару; 

• забруднення навколишнього середовища. Більша частина упаковки перетворюється на сміття, яке дуже складно утилізувати [2, с.226].

Отже,  упаковка є головним елементом  комунікацій зі споживачем. Правильно розроблена упаковка та її дизайн полегшує просування товару на ринок,  що сприятиме росту продажів, отриманню прибутку і забезпечуватиме конкурентоспроможність  товарів підприємства на ринку.

Список використаних джерел:

1. Акулич І.Л. Маркетинг: підручник [Текст] / І.Л. Акулич. ‒ М.: Нове знання, 2007. ‒ 540 с.

2. Собчак А.П. Роль упаковки в підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств [Текст] / А.П. Собчак, С.В. Коваленко // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.  –  Харків: ХНПУ, 2013. – Вип. №13. – С. 219-22. (Серія ″ Економічні науки″)

3. Яремчук Ю.В. Упаковка як елемент маркетингової діяльності [Текст] / Ю.В. Яремчук,  О.М. Ковінько // Вісник Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. ‒  Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2012. ‒ Вип. №6. ‒ С. 4-9 (Серія ″Экономические науки″)



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
31.05.2015 21:41
УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
29.05.2015 13:25
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
29.05.2015 13:19
ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
29.05.2015 12:05
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
26.05.2015 10:25
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ІНЖИНІРИНГОВИХ КОМПАНІЯХ
03.06.2015 20:38
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
03.06.2015 14:06
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
03.06.2015 13:51
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
03.06.2015 12:35
МАЛИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
03.06.2015 00:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.210 сек. / Mysql: 1541 (0.163 сек.)