:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 10

Термін подання матеріалів

23 червня 2022

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ

 
27.11.2018 21:24
Автор: Сербай Іван Дмитрович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, викладач кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В даний час існує велика кількість різних практик і методологій управління проектами. Дані технології необхідні організаціям для успішної реалізації поставлених завдань, а також для просування її загалом. На сьогоднішній день ринок мобільних додатків бурхливо розвивається. І в зв'язку з цим з'являється безліч проектів, котрі пов’язані з розробкою додатків призначених для мобільних платформ. 

Основними платформами, для яких сьогодні розробляється більшість додатків, є IOS та Android. Перезапуск та бурхливий розвиток ринку мобільних додатків почалися в 2008 році, в зв'язку з виходом нових пристроїв та появою так званого маркету додатків. Дані події істотно змінили ландшафт. Додатки почали набувати зовсім іншого вигляду та призначення. Багато з них навіть замінили повноцінні програми на стаціонарних ОС. У зв'язку з відносною новизною ринку всі розробники поспішають захопити вільну нішу, і тому терміни розробки додатків дуже маленькі (півроку - це вічність для мобільного проекту). Також такі проекти обмежені в бюджеті, як правило, організації не виділяють великих коштів на розробку, а якщо це незалежні команди, то вони з самого спочатку обмежені в бюджеті в зв'язку зі своєю незалежністю.

Відомо, що сучасні технології допомагають значно спростити життя людини, вони вкорінюються у всі сфери діяльності та допомагають підвищити продуктивність її праці. Проте і у цьому є свій мінус – швидкий науково-технічний прогрес допоміг автоматизувати більшість процесів, що призвело до ведення людиною малорухливого способу життя та гіподинамії. Гіподинамія – порушення функцій організму в зв’язку з обмеженням рухової активності.

Метою роботи є управління проектом створення додатку, що надає можливість проводити тренування у спортивному залі самостійно, швидко та зручно отримувати доступ до потрібної інформації, слідкувати за змінами показників власного тіла та розраховувати ІМТ відносно отриманих даних з використанням різних методів проектування додатку на етапі планування задля успішності та цілісності цього проекту.

Аналіз і оцінювання проекту можуть забезпечити  необхідну динаміку інвестицій, а також здатність проекту генерувати прибутки, достатні для компенсації його інвесторам вкладених ними ресурсів і взятого на себе ризику [1]. Проект аналізують і оцінюють у два етапи: з альтернативних варіантів проекту вибирають життєздатніший; щодо вибраного варіанта аналізують методи фінансування та структуру інвестицій, які забезпечать максимальну життєздатність проекту [2]. Терміни реалізації проекту – близько 4 місяців. Проект некомерційний, та має на меті отримання прибутку. Вкладені кошти в проект  будуть повернені інвесторам.

Завдання, які необхідно вирішити при управлінні цим проектом:

- проаналізувати особливості ринку мобільних додатків;

- виявити специфіку процесу розробки мобільних додатків;

- спроектувати додаток для зайнять фітнесом;

- проаналізувати ризики, які можуть виникнути у ході виконання проекту;

- розподілити трудові ресурси між робами проекту;

- визначити тривалість кожної з робіт та проекту в цілому;

- здійснити контроль виконанням проекту створення фітнес-додатку;

- проаналізувати ефективність проекту створення додатку та його впровадження.

Структура робіт проекту зображена на рисунку 1, послідовний набір задач, які мають бути виконанні на кожному етапі, а також необхідні для цього компоненти.




Висновок

Управління проектом створення мобільного додатку для занять фітнесом передбачає залучення до команди проекту спеціалістів різних спеціальностей. Важливим етапом є планування проекту, відповідно до якого проходитиме реалізація проекту. Відхилення проекту можливі, їх також варто передбачити. Після кожного етапу внесення змін варто фіксувати у систему контролю версій, документувати вплив на проект змін, вивчені уроки. Для проекту важливо встановити резерв ресурсів та визначити можливі ризики, оцінити їх вплив на проект та можливість попередження та подолання.

Список використаних джерел

1. Специфікація вимог до програмного забезпечення [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Software_requirements_ specification.

2. Готтштальк П. ИТ-аутсорсинг: построение взаимовыгодного сотрудничества / П. Готтштальк, Х. Солли-Сетер; пер. с англ. – М.: Альпина Бізнес Букс, 2007. – 390 с. 2. Ноздріна Л.В.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.178 сек. / Mysql: 841 (0.148 сек.)