:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 50



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ

 
18.02.2013 14:43
Автор: Осінкіна Ірина В'ячеславівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Одеська область, володіючи унікальними рекреаційними ресурсами, займає з 3-го по 8-е місце в загальноукраїнському рейтингу за основними показниками туристичної діяльності серед 27 підрозділів українського туристичного ринку. Однак питома вага Одеської області наближена до середньостатистичної (3,7%), що вказує на суттєві недоліки у роботі місцевих туроператорів і турагентів, а також на існуючий потенціал у розвитку туристичної сфери [1]. На ринку туристичних послуг м.Одеси було проведено маркетингове дослідження фахівцями відділу маркетингу туристичного оператора «Туртесс Тревел» для туристичної агенції «Меридіан» в рамках проекту «Туртесс Партнери» методом напівстандартизоване інтерв'ю «face-to-face». Обсяг вибірки склав 26 експертів, які пресдтавляли туристичні агенції. Оцінюючи в цілому ринок туризму м. Одеси (зміст, якість і т.д.), представники туристичних агентств вважають ситуацію на ньому досить позитивною (середня оцінка 4,35 по 7-ми бальній шкалі).
В результаті досліджень було виявлено наступне: туристична галузь потребує підтримки органів державної та місцевої влади; якість турпродукту та сервіс відіграють вирішальну роль при виборі компанії. Рекомендації колег, друзів, орієнтація всієї діяльності на клієнта впливають на вибір компанії, які надають туристичні послуги; найбільшу спонтанну популярність у регіоні мають такі компанії як: Пілот, Вівал тур, Експо-тур, Меридіан і Дискавері-тур.
За результатами аналізу конкурентої ситуації на ринку туристичних послуг Одеського регіону сучасного стану туристичної активності турфірм Одещини [1], зроблено висновок, що серед проблем, розв'язанню яких варто приділити першочергову увагу, є наступні: створення системи постійних статистичних спостережень у сфері туризму; створення потужного Інтернет-ресурсу, який висвітлюватиме всі події відносно розвитку туризму в регіоні як для туристів, так і для професіоналів турбізнесу; залучення державної підтримки для популяризації регіонального турпродукту на світовому туристичному ринку; стимулювання туристичних підприємств, які створюють привабливі для іноземних туристів турпродукти; оптимізація структури туристопотоку по цілях подорожей; удосконалювання екскурсійної діяльності тощо. На нашу думку, запропоновані заходи вдосконалення діяльності турфірм Одеської області здатні вирішити низку проблем і підвищити конкурентоспроможність даного регіону на туристичному ринку.

Список використаних джерел:
1. Аналітична довідка про роботу туроператорів та турагентів України за 2007 – 2010 роки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http:// www.tourism.gov.ua..


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
21.02.2013 16:09
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
06.02.2013 14:12
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.192 сек. / Mysql: 706 (0.163 сек.)