:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ

 
06.02.2013 12:12
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Дашевська Дарина Андріївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На підприємстві будь-якої галузі визначне місце  займає питання управління процесами організаційних змін, оскільки підприємствам дуже важливо швидко адаптуватися до змін, які відбуваються і впливають на їх функціонування. Тому організація, що хоче бути лідером серед конкурентів і досягати постійного прогресу, повинна реагувати на зміни шляхом ефективного впровадження організаційних змін.
Питання управління організаційними змінами, їх процеси планування та реалізації,  є предметом наукових досліджень зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як: Дж. Брайт, Дж. Вебер, М. Портер, П. Друкер, Єрмошенко М.М., Кател Р., Клімов С.М., Козаченко С.В., Кондратьєв М.Д., О. Бесєдін, Є. Бойко, О. Кузьмін, Кулік В.А., Лузіна А.Є., Мазура І.І., Панченко Є.Г.
Процеси управління організаційними змінами на підприємствах України досліджені недостатньо, відсутня досконала загальна методика управління організаційними змінами, яка б комплексно вирішувала проблеми, що виникають на підприємствах в умовах ринку та підвищувала конкурентоспроможність продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках.
На наш погляд, процес управління організаційними змінами повинен включати такі етапи:
а) аналіз сприйняття персоналу до майбутніх змін;
б) вибір тактики проведення організаційних змін;
в) визначення можливості змін;
г) створення умов для здійснення змін;
д) вибір підрозділу, що буде здійснювати зміни;
е) вибір методу здійснення організаційних змін;
є) здійснення перетворень.
Головним засобом підвищення конкурентоспроможності та забезпечення успішної діяльності підприємства є застосування нових ефективних методів управління процесом організаційних змін, таких як: метод орієнтований на людей та культуру організації, метод орієнтований на завдання технологію, метод орієнтований на структуру та стратегію, дегрисійний метод або проектний метод. Процес перетворень і методів їх здійснення повинні бути узгоджені один з одним, а також із повсякденною діяльністю організації і системою управління нею.
Організаційні зміни відіграють одну з провідних ролей на підприємстві, адже їх послідовність, логічність, адаптивність та цілеспрямованість дають змогу покращувати ринкові позиції підприємств та оперативно реагувати на проблеми, тому необхідно проводити організаційні зміни задля виживання і швидкого реагування на ринкові умови, підвищення стійкості, подолання відставання в розвитку техніки, забезпечення високої якості продукції, що випускається або наданих послуг підприємства.

Список використаних джерел:
1. Стеців С.Р. Сутність та етапи управління змінами на підприємстві /
/ С.Р. Стеців // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/ Vnulp/Menegment/2011_714/25.pdf
2. Фединець Н.І. Управління змінами в організації / Н.І. Фединець // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. – Вип. 21.15. – С. 292-298.
3. Жаворонкова Г.В., Дяченко О.О. Управління організаційними змінами сучасних підприємств / Г.В. Жаворонкова, О.О. Дяченко // Наука й економіка. – 2010 р. - №3. – С. 69-72.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
21.02.2013 16:09
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
06.02.2013 14:12
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.155 сек. / Mysql: 1367 (0.121 сек.)