:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 
24.11.2017 17:35
Автор: Ведута Людмила Леонідівна, старший викладач кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського; Довгань Л.Є., кандидат економічних наук,професор кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Розвиток економічної науки упродовж останніх десятирічь супроводжується зміною парадигм суспільного розвитку, орієнтацією економічної політики на забезпечення стійких темпів економічного зростання. В умовах посилення турбулентності економічного середовища нагальними стають питання сталого розвитку підприємства, що спрямований на задоволення потреб нинішнього покоління, не наносячи при цьому шкоди можливостям майбутніх поколінь для задоволення їхніх потреб [1].

Для забезпечення сталого розвитку вітчизняних підприємств не вирішеними є соціальні та екологічні аспекти забезпечення розвитку підприємства, зокрема, крізь призму корпоративної соціальної відповідальності. 

В сучасних наукових публікаціях, присвячених проблематиці корпоративної соціальної відповідальності бізнесу [2-4], розроблено понятійний апарат, концепцію соціальної відповідальності, проаналізовано та узагальнено досвід діяльності соціально відповідальних компаній. Як свідчить досвід вітчизняних та траннаціональних компаній, у більшості соціальних звітів провідних компаній відображаються питання екологічної відповідальності перед суспільством, що становить особливу актуальністьдля сьогодення. Проте питання концептуалізації соціальних паспектів корпоративної соціальної відповідальності в контексті актуалізації проблематики сталого розвитку мають певний науковий інтерес і водночас є малодослідженими.

Соціально відповідальний бізнес базується на дотриманні морально-етичних засад, повазі до прав людини,прав працівників та суспільного оточення, а також на збереженні навколишнього середовища. 

Результати проведених досліджень свідчать, що в компаніях, які в найбільшій мірі відповідають очікуванням зацікавлених сторін, менеджери обґрунтовують необхідність корпоративної соціальної відповідальності для бізнесу в термінах інновацій, спрямованих на розвиток нових ринкових можливостей. При цьому розвиток корпоративної соціальної діяльності стає найважливішою управлінською інновацією. Під сталим розвитком керівництво вітчизняних компаній розуміє стабільний розвиток самої компанії, та і середовища, в якому вона працює. Впровадження концепції корпоративної соціальної відповідальності компанії  полягає в здійсненні позитивного економічного впливу на середовище: забезпечення робочих місць; здійснення інноваційних інвестицій; виробництво якісної та конкурентоспроможної продукції; забезпечення екологічної безпеки суспільства: упровадження екологічних інвестицій; оптимізація використання ресурсів; утилізація та мінімізація відходів;забезпечення розвитку персоналу та гідних умов праці;соціальні інвестиції: реалізація освітніх проектів; допомога соціально незахищеним прошаркам населення; сприяння відродження духовності та історично-культурної спадщини; розвиток спорту. 

Список використаних джерел:

1.http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_Sluhan_FINAL.pdf .

2. http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu.

3. www.civic.ua/main/data?t=2&c=2&q=860741.

4. http://www.globalcompact.org.ua.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
29.11.2017 18:39
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
29.11.2017 17:58
БРЕНД СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ПІВДЕННОГО РЕГІОНУ ЯК ЇХ МЕНТАЛЬНИЙ ОБРАЗ
28.11.2017 18:37
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
27.11.2017 20:35
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
27.11.2017 19:36
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
24.11.2017 17:16
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОЇ ТА РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
23.11.2017 17:36
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
23.11.2017 17:28
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ
22.11.2017 16:43
ВАЖНЫЕ МОМЕНТЫ О ЭПАТАЖНОМ МАРКЕТИНГЕ
20.11.2017 17:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.416 сек. / Mysql: 1396 (0.345 сек.)