:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ

 
25.11.2021 12:51
Автор: Чучкевич Дарина Юріївна, студентка 3 курсу, Київський національний університет технологій та дизайну
[Економічне спрямування]

Інвентаризація є організаційною формою, що застосовується для виявлення та оцінки фактичного стану майна на підприємстві, контролю за роботою матеріально-відповідальних осіб  та виявлення порушень в організації обліку і причин їх виникнення. Важливо правильно провести і оформити цю процедуру, а також уникнути помилок, які часто допускають багато підприємств.

Метою інвентаризації є перевірка наявності майна, розрахунків з контрагентами, нарахованих зобов’язань, наявність документів, що підтверджують здійснення господарських операцій [1].

Об’єкти та періодичність проведення інвентаризації визначається власником або керівництвом підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов’язковим згідно законодавства.

Порядок і строки проведення інвентаризації на підприємствах і в організаціях усіх форм власності регламентуються Положенням про інвентаризацію активів та зобов'язань: затв. наказом М-ва фінансів України від 02.09.2014 р. № 879.

Проведення інвентаризації проводиться в чотири етапи:

1) підготовчий – даний етап передбачає визначення об’єктів, кількості та строків проведення інвентаризації, окрім випадків, коли вона є обов’язковою;

2) технологічно-документальний – на цьому етапі відбувається перевірка стану матеріальних активів;

3) порівняльно-аналітичний – етап передбачає складання порівняльних відомостей;

4) підсумковий – на цьому етапі складаються протоколи інвентаризаційної комісії [2].

До складу комісії входять керівник підприємства та його заступник, керівники підрозділів, головний бухгалтер. Для уникнення та розкриття приховування нестач слід здійснити посилення контролю за проведенням інвентаризації [3].

Проведення інвентаризації можна здійснювати завдяки застосуванню автоматизованого обліку, налагодити графік проведення інвентаризації для систематизації та узагальнення інформації, що знизить трудомісткість апарату управління, бухгалтерії, що вплине позитивно на ефективне використання фінансових ресурсів і майно підприємства.

Отже, в сучасних умовах інвентаризація є провідним методом обліку та контролю діяльності підприємства. Сплановані цілі і засоби у сформованих структурах за умови системного мотивування можуть призвести до інтенсивності інвентаризації як засобу контролю та обліку.

Список використаних джерел:

1. Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» // http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/996-14

2. Бухгалтерський облік: Навч. посіб. - К.: Знання, 2014. - 471с.

3. Корінько М. Д. Інвентаризація на підприємстві: основні організаційні моменти /М.Д. Корінько // Податки та бухгалтерський облік. – 2017.

____________________

Бунда О. М., кандидат економічних наук, доцент кафедри цифровізації та бізнес-консалтингу, Київський національний університет технологій та дизайну



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
24.11.2021 21:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.253 сек. / Mysql: 1396 (0.193 сек.)