:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

 
25.11.2021 13:10
Автор: Ковальов Михайло Сергійович, студент, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]


Однією із головних складових стратегії роботи підприємства, що дозволяє здійснювати ефективний продаж висококонкурентних товарів та послуг є маркетингова стратегія. Під нею розуміється систему взаємопов’язаних між собою поставлених цілей, маркетингових заходів, які направлені на розробку асортименту товарів, формування політики встановлення цін на товари, організацію заходів рекламної компанії товару або всього підприємства, сервісного обслуговування клієнтів і покупців.

Із розвитком науково-технічного прогресу перед підприємствами постає питання впровадження нових технологічних та наукових рішень у свої заходи маркетингової політики для підвищення позицій конкурентоздатності свого товару з-поміж інших, захоплення нових позицій на ринку товарів. Так виникає поняття інноваційного маркетингу. Взагалі маркетингові інновації бувають ініційованими науково-технічним прогресом, споживачем, посередниками, конкурентами на ринку [1].

До маркетингових інновацій зазвичай прираховують будь-яку зміну політики підприємства по діях на ринку. Серед них розрізняють удосконалення основних та додаткових характеристик товару на продажі, збільшення фізичної або іншого виду доступності до товару покупців, покращення рівня володіння споживача інформації про властивості товару, зниження ризиків.

Взагалі, в більш широкому розумінні, маркетингові інновації можна поділити на інноваційні засоби вдосконалення товарів у маркетингу, інноваційні маркетингові технології та результати інших інновацій. До перших відносяться зокрема удосконалення упаковки товарів (зміна форми, кольору, розміру упаковки, застосування упаковки для подальшого користування), удосконалення дизайнерської складової товару (зміна форми, кольору, розміру). До інноваційних маркетингових технологій можна віднести використання нових засобів просування товару (послуги інтернет-сайтів, вітрин, інтернет-магазинів, мобільної торгівлі товарами), маркетингові стратегії (нішова стратегія, мікросегментування, ребрендинг), використання нових каналів продажу (інтернет-реклама, вірусний, прихований маркетинг) [2].

Для маркетингових інновацій нині сформовано сприятливі умови, оскільки ринкові зміни викликають появу нових потреб або нові способи задоволення наявних. Велику увагу слід приділяти різному сприйняттю інновацій у споживачів і виробників. З точки зору споживачів концептуальний підхід до інновацій складається з потреб, нових ідей, комплексу дій для впровадження інновації. З погляду виробників інновація містить новизну, інноваційну концепцію, інтенсивність. Маркетингові інновації часто є наслідком упровадження інших видів інновацій, особливо нововведень.

Таким чином, із впливом часу ряд інноваційних маркетингових рішень можуть втрачати свою актуальність і практичність під впливом науково-технологічного процесу [3]. Ефективність ведення маркетингової політики полягає у достатньому забезпеченні підприємства визначеного рівня технологічності актуальних маркетингових рішень.

Список використаних джерел:

1. Polinkevych O. Інклюзивний розвиток підприємств як вимір економічного зростання. Scientific Notes of Ostroh Academy National University. Economics Series. 2019. № 15 (43). Р. 48−52.

2. Polinkevych O., Kamiński R. Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing. 2018. 14: 1. Р. 33−40.

3. Аньшин В.М. Инновации и рынок: стратегия, управление, эффективность. М.: ВНИТЦ, 2010. 127 с.

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
24.11.2021 21:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.413 сек. / Mysql: 1396 (0.341 сек.)