:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ :: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

 
28.10.2019 11:23
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Оптимізація процесу розробки та впровадження інновацій можлива за гнучкої організаційної структури, що є важливою складовою конкурентної політики сучасних компаній. 

Сьогодні функціонування багатьох компаній базується на повній інтеграції організаційних форм управління інноваційною діяльністю в традиційні організаційні структури, що стосується вертикальних та горизонтальних зв'язків, системи підпорядкованості та організаційних засад підприємств. 

Основним завданням інноваційного менеджменту, як складової стратегічного управління організацією, є постійне оновлення асортименту продукції та послуг; підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності; реалізація стратегії боротьби за лідерство; вдосконалення продукції, яка виготовляється, зняття з виробництва застарілої продукції; використання у виробничій діяльності нових ресурсів і технологій, впровадження нових методів організації виробництва. Успішне вирішення цих завдань забезпечує поступальний, збалансований, ефективний розвиток підприємства, його економічну стійкість. Для цього необхідно забезпечити складання планів і програм інноваційної діяльності, розробку проектів створення нових продуктів, проведення єдиної інноваційної політики в усіх підрозділах організації, консолідацію персоналу на досягнення спільних цілей, створення організаційних форм управління реалізацією інновацій.

Безперервний інноваційний поступ – це стратегічне завдання будь-якого ефективного підприємства. Стабільний запас розробок, нововведень, інновацій може забезпечити цей важливий процес розвитку виробництва і ринку. Тож створення на підприємстві власної структури інноваційного менеджменту є необхідною умовою успішного бізнесу. Необхідними елементами такої структури є: відділ перспективних досліджень та розробок, дослідне виробництво, служба маркетингу.

Будь-яка інновація на початковому етапі спиратиметься на класичний інструментарій удосконалення. Саме управлінські інновації є найбільш дієвим інструментом комплексного впливу на функціонування і розвиток організації. Використання методів оцінки й перерозподілу функцій в бізнес-організаціях забезпечує моделювання різноманіття структурних і процедурних комбінацій. Вирішити ці завдання по-новому стає можливим завдяки становленню і розвитку сучасної теорії менеджменту, яка забезпечує розробників і промоутерів офіційно визнаними можливостями.

Очевидні позитивні результати дає включення завдань щодо прогнозування потреб, формування оцінки функціонального складу та оплати праці працівників організації в комплекс управління персоналом. 

Необхідність прогнозування перспектив модернізації та інновації теорії менеджменту має враховувати і специфічні особливості розробки та проведення інновацій, які базуються на менталітеті вітчизняного менеджера. Теорія менеджменту повинна використовувати конструктивні складові його сутності та змісту в реальних вітчизняних умовах. Перспективні напрями, актуалізовані складові та успішні приклади здійснених інновацій переконливо показали не тільки можливість, але і необхідність подальшого розвитку теорії менеджменту. Практика безумовно свідчить, що теорія менеджменту не просто є популярною, а ще і виступає необхідним методологічним фундаментом супроводу формування, функціонування і розвитку всього комплексу процесів сучасної організації. 

Список використаних джерел:

1. Діденко В.М. Менеджмент: Підручник. - К.: Кондор, 2008. - 584с.

2. Завадський И.С. Менеджмент: Management. - У 3т. - Т. 1-3-вид., доп. - К.: Вид-во Свроп. ун-ту - 2001. - 542с.

3. Менеджмент в АПК І Ю.Б.Королев, В.Д.Коротнев, Г.Н.Кочетова и др. - М.: Колос С, 2007. - 424с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
29.10.2019 20:22
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
26.10.2019 17:38
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
16.10.2019 11:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.178 сек. / Mysql: 1396 (0.139 сек.)