:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ :: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

 
28.10.2019 11:23
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Оптимізація процесу розробки та впровадження інновацій можлива за гнучкої організаційної структури, що є важливою складовою конкурентної політики сучасних компаній. 

Сьогодні функціонування багатьох компаній базується на повній інтеграції організаційних форм управління інноваційною діяльністю в традиційні організаційні структури, що стосується вертикальних та горизонтальних зв'язків, системи підпорядкованості та організаційних засад підприємств. 

Основним завданням інноваційного менеджменту, як складової стратегічного управління організацією, є постійне оновлення асортименту продукції та послуг; підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності; реалізація стратегії боротьби за лідерство; вдосконалення продукції, яка виготовляється, зняття з виробництва застарілої продукції; використання у виробничій діяльності нових ресурсів і технологій, впровадження нових методів організації виробництва. Успішне вирішення цих завдань забезпечує поступальний, збалансований, ефективний розвиток підприємства, його економічну стійкість. Для цього необхідно забезпечити складання планів і програм інноваційної діяльності, розробку проектів створення нових продуктів, проведення єдиної інноваційної політики в усіх підрозділах організації, консолідацію персоналу на досягнення спільних цілей, створення організаційних форм управління реалізацією інновацій.

Безперервний інноваційний поступ – це стратегічне завдання будь-якого ефективного підприємства. Стабільний запас розробок, нововведень, інновацій може забезпечити цей важливий процес розвитку виробництва і ринку. Тож створення на підприємстві власної структури інноваційного менеджменту є необхідною умовою успішного бізнесу. Необхідними елементами такої структури є: відділ перспективних досліджень та розробок, дослідне виробництво, служба маркетингу.

Будь-яка інновація на початковому етапі спиратиметься на класичний інструментарій удосконалення. Саме управлінські інновації є найбільш дієвим інструментом комплексного впливу на функціонування і розвиток організації. Використання методів оцінки й перерозподілу функцій в бізнес-організаціях забезпечує моделювання різноманіття структурних і процедурних комбінацій. Вирішити ці завдання по-новому стає можливим завдяки становленню і розвитку сучасної теорії менеджменту, яка забезпечує розробників і промоутерів офіційно визнаними можливостями.

Очевидні позитивні результати дає включення завдань щодо прогнозування потреб, формування оцінки функціонального складу та оплати праці працівників організації в комплекс управління персоналом. 

Необхідність прогнозування перспектив модернізації та інновації теорії менеджменту має враховувати і специфічні особливості розробки та проведення інновацій, які базуються на менталітеті вітчизняного менеджера. Теорія менеджменту повинна використовувати конструктивні складові його сутності та змісту в реальних вітчизняних умовах. Перспективні напрями, актуалізовані складові та успішні приклади здійснених інновацій переконливо показали не тільки можливість, але і необхідність подальшого розвитку теорії менеджменту. Практика безумовно свідчить, що теорія менеджменту не просто є популярною, а ще і виступає необхідним методологічним фундаментом супроводу формування, функціонування і розвитку всього комплексу процесів сучасної організації. 

Список використаних джерел:

1. Діденко В.М. Менеджмент: Підручник. - К.: Кондор, 2008. - 584с.

2. Завадський И.С. Менеджмент: Management. - У 3т. - Т. 1-3-вид., доп. - К.: Вид-во Свроп. ун-ту - 2001. - 542с.

3. Менеджмент в АПК І Ю.Б.Королев, В.Д.Коротнев, Г.Н.Кочетова и др. - М.: Колос С, 2007. - 424с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
29.10.2019 20:22
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
26.10.2019 17:38
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
16.10.2019 11:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.164 сек. / Mysql: 1599 (0.125 сек.)