:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ

 
30.05.2012 08:38
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевський Дмитро Костянтинович, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Згідно з теорією маркетингу і практичного ведення бізнесу в Україні виставкова діяльність є потужним засобом комунікації, що поєднує в собі маркетингові акції, рекламу, дослідження ринку та зв'язки з громадськістю. Загальновживаним розумінням поняття виставки є трактування її як показу досягнень в економіці, науці, техніці, культурі, а також в інших галузях суспільного життя. Проте в даний час така дефініція вже не відповідає повній характеристиці функцій виставки, що дає право вважати її недостатньою.
З позиції маркетингу, який трактується як вид людської діяльності, спрямованої на задоволення потреб за допомогою обміну, виставкова діяльність є важливою частиною комунікацій, які забезпечують процес обміну, тобто частиною маркетингових комунікацій, прямо орієнтованих на отримання прибутку як у короткостроковому періоді (безпосередньо від проведення виставкового заходу), так і в довгостроковому (від стимулювання та інтенсифікації ринкової активності). У класичному розумінні маркетингові комунікації представляють собою процес передачі цільовій аудиторії інформації про товар або послугу, які просуваються на певному ринку. Участь на виставці – це не тільки іміджеве позиціювання підприємства, але також й один з етапів пошуку і залучення нових потенційних та фактичних клієнтів: правильно підготовлена участь у виставці дасть можливість збільшити загальний обсяг збуту, як на освоєному ринку, так і на нових перспективних напрямках.
В залежності від тематики виставки слід відзначити, що в секторі В2В виставки є одним з ключових елементів маркетингу, оскільки саме тут в концентрованому вигляді збираються одночасно "попит і пропозиція". При цьому підприємства витрачають на виставкову діяльність в середньому приблизно 40% свого рекламного бюджету. Однак, це виправдані рекламні витрати – звичайні канали ЗМІ малоефективні в даному секторі.
Говорячи про менеджмент маркетингових комунікацій слід розуміти, що планування займає вагоме місце. Як правило, компанія планує свою участь у виставках на рік вперед. Безсумнівно, при цьому перед фахівцями організації постає питання: «Участь в яких виставках буде вигідною нашій компанії?». Адже щорічно в Україні Торгово-промисловою палатою проводиться близько семисот запланованих виставок.
На етапі планування участі та безпосередньо в період роботи стенда реклама є заходом, за допомогою якого відбувається популяризація іміджу експонента, ознайомлення відвідувачів (потенційних і фактичних) з асортиментом і перевагами експонатів підприємства та із розміщенням стенда на території експозиції. Це платна комунікація з відвідувачами, що функціонує як механізм впливу на них з метою переконати в необхідності включити стенд експонента у перелік об’єктів для відвідання.
Деякі компанії оцінюють, також, активність відвідувачів і час, проведений ними поруч з експозицією. Аналіз відповідей дозволить компанії зрозуміти, наскільки доцільним була участь у виставці і чи варто брати участь в ній в наступному році. Беручи участь у виставках, компанія повинна мати на увазі, що блискавичної віддачі від подібних заходів одержати неможливо. Однак, саме виставки можуть сформувати довгострокові партнерські відносини, а також скорегувати маркетингову політику організації.
Отже, слід відзначити, що участь на певних тематичних виставках є ефективним маркетинговим комунікаційним інструментом, який, при правильному підході до організації експозиційної діяльності, може дати очікуваний результат для підприємства-експонента.

Список використаної літератури:
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2007. – 720 с.
2. http://www.4p.ru/index.php?page=1874
3. http://library.if.ua/book/126/8304.html


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
31.05.2012 22:00
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
30.05.2012 19:58
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 19:29
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 15:28
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
30.05.2012 10:19
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
30.05.2012 09:22
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
25.05.2012 19:59
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
21.05.2012 09:46




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.223 сек. / Mysql: 706 (0.188 сек.)