:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ

 
30.05.2012 08:38
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевський Дмитро Костянтинович, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Згідно з теорією маркетингу і практичного ведення бізнесу в Україні виставкова діяльність є потужним засобом комунікації, що поєднує в собі маркетингові акції, рекламу, дослідження ринку та зв'язки з громадськістю. Загальновживаним розумінням поняття виставки є трактування її як показу досягнень в економіці, науці, техніці, культурі, а також в інших галузях суспільного життя. Проте в даний час така дефініція вже не відповідає повній характеристиці функцій виставки, що дає право вважати її недостатньою.
З позиції маркетингу, який трактується як вид людської діяльності, спрямованої на задоволення потреб за допомогою обміну, виставкова діяльність є важливою частиною комунікацій, які забезпечують процес обміну, тобто частиною маркетингових комунікацій, прямо орієнтованих на отримання прибутку як у короткостроковому періоді (безпосередньо від проведення виставкового заходу), так і в довгостроковому (від стимулювання та інтенсифікації ринкової активності). У класичному розумінні маркетингові комунікації представляють собою процес передачі цільовій аудиторії інформації про товар або послугу, які просуваються на певному ринку. Участь на виставці – це не тільки іміджеве позиціювання підприємства, але також й один з етапів пошуку і залучення нових потенційних та фактичних клієнтів: правильно підготовлена участь у виставці дасть можливість збільшити загальний обсяг збуту, як на освоєному ринку, так і на нових перспективних напрямках.
В залежності від тематики виставки слід відзначити, що в секторі В2В виставки є одним з ключових елементів маркетингу, оскільки саме тут в концентрованому вигляді збираються одночасно "попит і пропозиція". При цьому підприємства витрачають на виставкову діяльність в середньому приблизно 40% свого рекламного бюджету. Однак, це виправдані рекламні витрати – звичайні канали ЗМІ малоефективні в даному секторі.
Говорячи про менеджмент маркетингових комунікацій слід розуміти, що планування займає вагоме місце. Як правило, компанія планує свою участь у виставках на рік вперед. Безсумнівно, при цьому перед фахівцями організації постає питання: «Участь в яких виставках буде вигідною нашій компанії?». Адже щорічно в Україні Торгово-промисловою палатою проводиться близько семисот запланованих виставок.
На етапі планування участі та безпосередньо в період роботи стенда реклама є заходом, за допомогою якого відбувається популяризація іміджу експонента, ознайомлення відвідувачів (потенційних і фактичних) з асортиментом і перевагами експонатів підприємства та із розміщенням стенда на території експозиції. Це платна комунікація з відвідувачами, що функціонує як механізм впливу на них з метою переконати в необхідності включити стенд експонента у перелік об’єктів для відвідання.
Деякі компанії оцінюють, також, активність відвідувачів і час, проведений ними поруч з експозицією. Аналіз відповідей дозволить компанії зрозуміти, наскільки доцільним була участь у виставці і чи варто брати участь в ній в наступному році. Беручи участь у виставках, компанія повинна мати на увазі, що блискавичної віддачі від подібних заходів одержати неможливо. Однак, саме виставки можуть сформувати довгострокові партнерські відносини, а також скорегувати маркетингову політику організації.
Отже, слід відзначити, що участь на певних тематичних виставках є ефективним маркетинговим комунікаційним інструментом, який, при правильному підході до організації експозиційної діяльності, може дати очікуваний результат для підприємства-експонента.

Список використаної літератури:
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2007. – 720 с.
2. http://www.4p.ru/index.php?page=1874
3. http://library.if.ua/book/126/8304.html


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
31.05.2012 22:00
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
30.05.2012 19:58
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 19:29
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 15:28
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
30.05.2012 10:19
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
30.05.2012 09:22
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
25.05.2012 19:59
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
21.05.2012 09:46




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.245 сек. / Mysql: 706 (0.213 сек.)