:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В  УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В  УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В  УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 56



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

 
25.05.2012 12:24
Автор: Лев Наталія Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ]
В країнах з розвинутою ринковою економікою малий та середній бізнес є основою та каталізатором розвитку прогресивних ідей в бізнесі. Франчайзинг є однією із найкращих бізнес–моделей у світі, яка допомагає успішно розвивати малий та середній бізнес. Ринок франчайзингу тільки зароджується в Україні та потребує консолідованих зусиль різних громадських об’єднань, підприємств, фінансових інститутів, державних структур і медіа.
Сутність франчайзингу полягає в наданні одним суб'єктом підприємницької діяльності (франчайзером) права на здійснення визначеної діяльності з використанням його торговельної марки, технологій, ноу-хау, інших об'єктів інтелектуальної власності (франшизи) іншому суб'єкту підприємництва (франчайзі) впродовж установленого терміну на обмеженій території та на визначених умовах [1]. В Україні за системою франчайзингу працюють іноземні та вітчизняні торгові марки. Проте передові позиції займають компанії, які представляють іноземні франшизи. Франчайзинг є способом міжнародного кооперування.
Основними причинами розширення ринку франчайзингу в Україні є: зростання безробіття, розподіл бюджетних коштів для підтримки бізнесу на користь великих коропорацій та фінансово – промислових груп; зниження вартості нерухомості та орендної плати.
Франчайзинг має ряд переваг, він дозволяє значно знизити витрати на дослідження ринку чи впровадження виробництва. Як метод ведення бізнесу франчайзинг передбачає створення однорідних підприємств, що мають єдину торговельну марку (товарний знак) і дотримуються однакових умов, форм, методів продажу, мають єдині вимоги до якості і ціни [2]. Таким чином, за фіксовану плату франчайзі отримує кваліфіковану допомогу, яка за інших умов є для нього недоступною. Переваги отримує і франчайзер, адже нові ринки збуту освоюються фактично без значних капіталовкладень [3].
Однак незважаючи на велику кількість переваг на даний момент існує багато проблем, які перешкоджають швидкому та ефективному впровадженню та розвитку франчайзингу на українському ринку: необізнаність підприємців з основними принципами ведення бізнесу на умовах франчайзингу; недосконалість нормативно-правової бази (відсутність чітко окреслених понять та суперіччя у різних законодавчих актах, що призводить до збільшення кількості судових позовів щодо ведення бізнесу на умовах франчайзингу); значна вартість франшизи у порівнянні з низькою купівельною спроможністю покупців; недостатня кількість кваліфікованих спеціалістів у сфері франчайзингу; cкладні умови ведення бізнесу.
Вирішенням існуючих проблем може стати: підняття питання розробки законодавчих актів щодо франчайзингу перед представниками законодавчої влади; cтворення органу контролювання діяльності ринку франчайзингу; впровадження програми навчання спеціалістів в сфері франчайзингу та залучення до неї іноземних фахівців.

Список використаної літератури:
1. Кузьмін О., Мирончук Т. Методика оцінювання економічної ефективності створення і діяльності франчайзингових підприємств // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 11. – С. 56–65.
2. Ляшенко В.И. Развитие франчайзингового режима в Украине // Вісник економічної думки України. – 2007. – № 1. – с. 79–85.
3. Should you buy an established or an emerging franchise? - [Електронний ресурс].: Режим  доступу до ресурсу: http://www.franchise.net.au/


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕХАНІЗМ ЕКОАУДИТУ У СИСТЕМІ ЕКОЛОГІЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
31.05.2012 21:26
ОСНОВНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
31.05.2012 08:40
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
30.05.2012 20:37
НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ'ЄКТІВ
30.05.2012 20:09
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
30.05.2012 19:53
ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН ПІДПРИЄМСТВ
30.05.2012 15:39
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ
25.05.2012 12:18
ЛОГІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
23.05.2012 11:21
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ У ПРАКТИЦІ РОБОТИ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
23.05.2012 11:13
ВЕНЧУРНЕ ІНВЕСТУВАННЯ В УКРАЇНІ: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
23.05.2012 10:59




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.503 сек. / Mysql: 706 (0.452 сек.)