:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ :: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ
:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 48



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ

 
31.05.2012 22:33
Автор: Дяченко Ніна Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, обліку і аудиту Харківського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів для прийняття рішень.
Бюджетні установи відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24.01.2012 р. № 44 "Порядок складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів» складають та подають встановлені форми фінансової та бюджетної  звітності. Терміни подання бухгалтерської звітності встановлюються органами, до яких ці звіти, подаються. У випадку порушення порядку представлення фінансової звітності, зокрема за неподання міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади фінансової звітності про виконання кошторису доходів і видатків, Міністерства фінансів, Державне казначейство і їх територіальні органи мають право припинити перерахування коштів з бюджетів або оплату рахунків з повідомленням керівників вказаних органів.
Досить важливим і одночасно заключним етапом формування звітності бюджетних установ є аналіз виконання ними кошторису за певний період часу. Даний аналіз включає: аналіз відхилень фактичних показників від кошторисних за кодами економічної класифікації видатків; оцінку відхилень фактичних видатків від касових; аналіз загального виконання кошторису.
Аналіз звітності бюджетних установ проводиться з метою  встановлення можливих причин відхилень у виконанні кошторису бюджетними установами; підготовку інформації, яка необхідна для складання кошторису на наступний рік. Основними методами, які використовуються при аналізі звітності бюджетних установ повинні бути: метод читання звітності; горизонтальний аналіз; вертикальний аналіз; трендовий  аналіз; факторний аналіз; порівняльний аналіз.
Читання звітності як один із методів аналізу передбачає вивчення абсолютних показників, представлених у звітності. За допомогою цього методу аналізу звітності визначають стан виконання кошторису бюджетною установою. Горизонтальний аналіз дозволяє визначити абсолютні й відносні зміни різних статей звітності в порівнянні з попереднім роком, півріччям, кварталом. Вертикальний аналіз проводиться з метою виявлення питомої ваги окремих статей звітності в загальному підсумковому показнику, який приймається за 100%. Трендовий  аналіз являє собою визначення основної тенденції розвитку в часі показників звітності. У найбільш простому випадку він може базуватися на розрахунку відносних відхилень показників звітності за ряд років (періодів) від рівня базисного року (періоду), для якого всі показники приймаються за 100%. Факторний аналіз передбачає оцінку ендогенних та екзогенних факторів, які вплинули на виконання звітності бюджетною установою. Порівняльний аналіз використовується для виявлення відхилень фактичних показників від планових.
Причинами недовиконання кошторису можуть бути: недофінансування,  неосвоєність капітальних вкладів, недовиконання плану по мережах, штатах, контингентах. Правильність складання квартальних, річного фінансових звітів визначається шляхом перевірки та порівняння окремих показників у відповідних формах квартальних та річного фінансових звітів.
Узгодженість показників різних форм звітності здійснюється як при аналізі на рівні бюджетних установ, так і в казначействі відповідного рівня. При наявності відхилень звіти повертаються на доопрацювання.
Обгрунтовані організаційно-методичні підходи до формування звітності бюджетних установ дозволять оцінювати економічність, результативність та ефективність функціонування установ бюджетного сектора, а також сприятимуть підвищенню ефективності системи внутріорганізаційного менеджменту.
 
e-mail : Dyachenkonina@mail.ru

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОРЯДОК СЕРТИФІКАЦІЇ АУДИТОРІВ ПІДПРИЄМСТВ І ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРИСТВ
31.05.2012 09:11
ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ І БЮДЖЕТУВАННЯ ДОХОДІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
21.05.2012 10:33




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.272 сек. / Mysql: 706 (0.234 сек.)