:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 30

Термін подання матеріалів

25 березня 2021

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

 
17.04.2013 19:37
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Європейського Університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ]
Актуальність теми обумовлена тим, що малий бізнес у всій світовій економіці представлений як одна з важливих складових сучасного підприємництва, як метод господарювання, який утворився в певній групі підприємств у складі економічної структури підприємств різної величини.
Туристські фірми в Україні поки не приділяють належної уваги створенню продукції для конкретного споживача, в результаті чого виникають проблеми збуту того чи іншого турпродукту. Це пояснюється новизною розв'язуваних завдань і відсутністю практичного досвіду. Для розширення ринків збуту українським туристичним фірмам потрібно об'єднувати зусилля і капітали з підприємствами (близькими по технологічному ланцюжку), фінансовими компаніями і банками, а також використовувати можливість входження в стратегічні союзи, що дозволить українським турорганизации вдало боротися з конкурентами на ринках збуту.
Для сучасної туристської індустрії характерна наявність двох тенденцій в конкурентній боротьбі фірм: перехід від агресивної цінової конкуренції до конкуренції в області якості і оптимального співвідношення якості і ціни; зближення функцій туроператора й турагента шляхом розширення туроператором власної збутової мережі або використання збутової мережі інших туристських фірм.
Фахівцями пропонуються різні варіанти вирішення проблем підвищення якості туристського продукту і послуг і формування каналів його збуту, причому основна увага приділяється: глобальним об'єднанням і підприємницьким спілкам.
Прикладом може служити зарубіжний досвід діяльності малих готельних підприємств. Вони не були вкинені конкуренції з боку готельних ланцюгів, при яких готельний продукт набував би усереднений характер через одноманітність стилю і послуг усіма готелями ланцюга.
Підприємницькі союзи (ПС) створюють для інвестора наступні переваги:
- для ПС практично у всіх країнах передбачений досить ліберальний режим (будучи зареєстрованими, вони користуються тими ж правами, що і національні фірми, дольову участь у статутному капіталі ПС знижує для інвестора ризик, оскільки передбачається, що його відповідальність обмежується часткою участі в капіталі);
- організаційна форма акціонерних компаній (переважаюча
у ПС) дозволяє залучати додаткові (позикові) кошти, тобто обмежує необхідність мати досить високий обсяг початкового капіталу;
- нерідко залучення місцевого партнера дозволяє отримати певні пільги з боку приймаючої держави (пільгові умови придбання земельної ділянки, прямі державні субсидії, податкові пільги і т.д.).
Тенденція створення підприємницьких спілок - це вміле приєднання і використання збутових каналів партнерів по коопераційним і коаліційним угодам, що забезпечує їм міцні позиції на ринках.

Список використаних джерел:
1. Квартальнов В.А. «Стратегічний менеджмент у туризмі: Сучасний досвід управління» / Квартальнов В.А.; Рос. міжнародна академія туризму. М.: Фінанси і статистика, 1999. - 495 с.
2. Посолонко В.А., Карташевська І.Ф., Трегулова І.П., Юр'ївська Е.М. «Управління готельними та туристичними підприємствами» Сімферополь «ДАЙПІ» 2011 - 350С.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
17.04.2013 19:30
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 18:19
ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СИРОВИНОЮ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
17.04.2013 16:43
СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 15:54
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 14:27
КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ ПРОЦЕССОВ ИНТЕГРИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2013 12:48
ПОБУДОВА ЛІНІЙ ТРЕНДА ДЛЯ АНАЛІЗУ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
17.04.2013 12:02
РОЗВИТОК АГРОСТРАХУВАННЯ З ДЕРЖАВНОЮ ПІДТРИМКОЮ В УКРАЇНІ
16.04.2013 09:13
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
15.04.2013 15:59
ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
15.04.2013 15:26




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.435 сек. / Mysql: 752 (0.335 сек.)