:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 23

Термін подання матеріалів

28 травня 2020

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

 
17.04.2013 19:37
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Європейського Університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ]
Актуальність теми обумовлена тим, що малий бізнес у всій світовій економіці представлений як одна з важливих складових сучасного підприємництва, як метод господарювання, який утворився в певній групі підприємств у складі економічної структури підприємств різної величини.
Туристські фірми в Україні поки не приділяють належної уваги створенню продукції для конкретного споживача, в результаті чого виникають проблеми збуту того чи іншого турпродукту. Це пояснюється новизною розв'язуваних завдань і відсутністю практичного досвіду. Для розширення ринків збуту українським туристичним фірмам потрібно об'єднувати зусилля і капітали з підприємствами (близькими по технологічному ланцюжку), фінансовими компаніями і банками, а також використовувати можливість входження в стратегічні союзи, що дозволить українським турорганизации вдало боротися з конкурентами на ринках збуту.
Для сучасної туристської індустрії характерна наявність двох тенденцій в конкурентній боротьбі фірм: перехід від агресивної цінової конкуренції до конкуренції в області якості і оптимального співвідношення якості і ціни; зближення функцій туроператора й турагента шляхом розширення туроператором власної збутової мережі або використання збутової мережі інших туристських фірм.
Фахівцями пропонуються різні варіанти вирішення проблем підвищення якості туристського продукту і послуг і формування каналів його збуту, причому основна увага приділяється: глобальним об'єднанням і підприємницьким спілкам.
Прикладом може служити зарубіжний досвід діяльності малих готельних підприємств. Вони не були вкинені конкуренції з боку готельних ланцюгів, при яких готельний продукт набував би усереднений характер через одноманітність стилю і послуг усіма готелями ланцюга.
Підприємницькі союзи (ПС) створюють для інвестора наступні переваги:
- для ПС практично у всіх країнах передбачений досить ліберальний режим (будучи зареєстрованими, вони користуються тими ж правами, що і національні фірми, дольову участь у статутному капіталі ПС знижує для інвестора ризик, оскільки передбачається, що його відповідальність обмежується часткою участі в капіталі);
- організаційна форма акціонерних компаній (переважаюча
у ПС) дозволяє залучати додаткові (позикові) кошти, тобто обмежує необхідність мати досить високий обсяг початкового капіталу;
- нерідко залучення місцевого партнера дозволяє отримати певні пільги з боку приймаючої держави (пільгові умови придбання земельної ділянки, прямі державні субсидії, податкові пільги і т.д.).
Тенденція створення підприємницьких спілок - це вміле приєднання і використання збутових каналів партнерів по коопераційним і коаліційним угодам, що забезпечує їм міцні позиції на ринках.

Список використаних джерел:
1. Квартальнов В.А. «Стратегічний менеджмент у туризмі: Сучасний досвід управління» / Квартальнов В.А.; Рос. міжнародна академія туризму. М.: Фінанси і статистика, 1999. - 495 с.
2. Посолонко В.А., Карташевська І.Ф., Трегулова І.П., Юр'ївська Е.М. «Управління готельними та туристичними підприємствами» Сімферополь «ДАЙПІ» 2011 - 350С.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
17.04.2013 19:30
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 18:19
ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СИРОВИНОЮ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
17.04.2013 16:43
СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 15:54
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 14:27
КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ ПРОЦЕССОВ ИНТЕГРИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2013 12:48
ПОБУДОВА ЛІНІЙ ТРЕНДА ДЛЯ АНАЛІЗУ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
17.04.2013 12:02
РОЗВИТОК АГРОСТРАХУВАННЯ З ДЕРЖАВНОЮ ПІДТРИМКОЮ В УКРАЇНІ
16.04.2013 09:13
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
15.04.2013 15:59
ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
15.04.2013 15:26




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.650 сек. / Mysql: 684 (0.555 сек.)