:: ECONOMY :: ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА :: ECONOMY :: ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
:: ECONOMY :: ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 23

Термін подання матеріалів

28 травня 2020

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА

 
17.04.2013 19:30
Автор: Родащук Галина Юріївна, викладач Уманського національного університету садівництва
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ]
Перехід сільськогосподарського виробництва на індустріальну основу супроводжується підвищенням рівня використання землі, вдосконаленням організації території господарств. Важливе значення при цьому набуває питання розміщення сільськогосподарських доріг взагалі і польових доріг зокрема. Від стану доріг та їх розміщення в межах сільськогосподарських підприємств залежать транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням території. Разом з тим, під дороги залучається частина площі цінних земельних угідь. Тому в кожному господарстві необхідно передбачити таке розміщення дорожньої мережі, при якому з одного боку, забезпечується раціональне обслуговування, а з іншого – площа, що зайнята під дорогами, буде по можливості найменша.
Польові дороги разом з існуючими та проектованими внутрішньогосподарськими дорогами і дорогами загального користування покликані забезпечити надійний зв'язок між сівозмінними масивами, полями, окремими робочими ділянками і господарськими центрами сільськогосподарських підприємств. В залежності від основного призначення, характеру використання та інтенсивності руху польові дороги підрозділяють на основні або магістральні і допоміжні.
Основні польові дороги забезпечують зв'язок великих земельних масивів (значної частини одної або декількох сівозмін) з господарськими центрами. По ним здійснюються основні вантажоперевезення, перегони техніки, переїзди, пов'язані з обслуговуванням території. Ці дороги проводять між полями сівозміни, іноді через весь сівозмінний масив. Часто вони поєднуються з путівцями або дорогами районного значення, що проходять по території господарства.
Допоміжні польові дороги розміщуються вздовж довгих сторін полів. Вони призначені для забезпечення умов для вивезення врожаю, підвезення на поля добрив, обслуговування агрегатів, скорочення руху транспортних засобів по полю і пов'язаного з цим ущільнення ґрунту.
Тобто ці польові дороги використовують не тільки для переїздів і перевезення вантажів, але і для обслуговування працюючих на полях машинно-тракторних агрегатів (для заправки тракторів водою та пальним, сівалок – насінням тощо), а також для поворотів та заїздів агрегатів при польових роботах (наприклад, при культивації та збиранні просапних).
При прокладанні польових доріг необхідно прагнути, щоб вони по можливості найкоротшим шляхом пов'язували поле з господарськими центрами, прокладалися по прямій, не розрізали поля і окремі ділянки на частини тощо. Бо саме по ним здійснюється пересування сільськогосподарських агрегатів у період польових робіт, саме вони забезпечують під'їзд до об'єктів електропостачання на випадок ремонтних та інших робіт, при гасінні пожеж хлібних масивів або лісосмуг тощо.
Отже, слід розуміти, що збереження польових доріг призведене до чіткого, безперебійного та оперативного транспортного забезпечення при проведенні польових робіт та при виконанні заходів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

Список використаних джерел:
1. Литвинець В.М. Використання мережі польових доріг з метою збільшення бюджетних надходжень: правові аспекти / В.М. Литвинець // Науковий вісник Національного аграрного університету / Редколегія Д.О. Мельничук (від. ред.) та ін. – К., 2006. – Вип. 104. – С. 44-48.
2. Визначення економічних збитків від використання земель під проектними господарськими шляхами (польовими дорогами) при оренді земельних ділянок [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zsu.org.ua/


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
17.04.2013 19:37
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 18:19
ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СИРОВИНОЮ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
17.04.2013 16:43
СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 15:54
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 14:27
КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ ПРОЦЕССОВ ИНТЕГРИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2013 12:48
ПОБУДОВА ЛІНІЙ ТРЕНДА ДЛЯ АНАЛІЗУ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
17.04.2013 12:02
РОЗВИТОК АГРОСТРАХУВАННЯ З ДЕРЖАВНОЮ ПІДТРИМКОЮ В УКРАЇНІ
16.04.2013 09:13
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
15.04.2013 15:59
ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
15.04.2013 15:26




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 684 (0.168 сек.)