:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАБЮДЖЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАБЮДЖЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАБЮДЖЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 23

Термін подання матеріалів

28 травня 2020

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАБЮДЖЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

 
08.04.2013 16:45
Автор: Піскун Катерина Вікторівна, фахівець ІІ категорії відділу аспірантури Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України»
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ]
На сьогодні, з розвитком ринкових відносин, все більшої актуальності набувають питання формування соціально орієнтованої ринкової економіки, обов’язковою складовою ефективного функціонування якої та важливою підсистемою її фінансового механізму є фінансове забезпечення.
Традиційно найвагомішим джерелом фінансового забезпечення cоціальної сфери є кошти державного бюджету, тоді як кошти, отримані з інших джерел, – лише додатковий фінансовий ресурс. Тому основною формою фінансового забезпечення соціальної сфери виступає державне фінансування, що здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів.
Сьогодні, на рівні бюджетних установ соціальної сфери спостерігаємо процес поєднання державного фінансування з системою некомерційного самофінансування для виконання ними намічених завдань і функцій.  Кошти та доходи в матеріальній чи нематеріальній формах, отримувані бюджетним закладом відносять до некомерційної форми фінансування, що немає на меті отримання прибутку, і її здійснюють для залучення додаткових фінансових ресурсів.
Варто зрозуміти, що самофінансування доступне не всім галузям соціальної сфери. Так, якщо заклади охорони здоров’я, вищої освіти можуть отримувати кошти від надання платних послуг, то дошкільна, загальна та професійно-технічна освіта мають обмежені можливості. Тому, одним з методів позабюджетного фінансування у даній ситуації, ми вбачаємо – освітній кредит. В наш час, він вже є досить поширеним. Та для його розвитку, банкам необхідно розробити та ввести спеціальні освітні кредитні програми, в яких держава братиме участь у частині фінансування процентної ставки тощо.
Серед недержавних методів фінансового забезпечення соціальної сфери пріоритетне місце, на сьогодні, належить страховим компаніям, які здійснюють добровільне медичне страхування. Введення в Україні загальнообов’язкового медичного страхування стане додатковим джерелом фінансування галузі охорони здоров’я.
Альтернативним джерелом фінансового забезпечення соціальної сфери є благодійництво та благодійна діяльність. Надходження від спонсорських і доброчинних внесків розглядаються як «інвестиції в соціальну сферу». Слід зазначити, що в останні роки в Україні обсяг інвестицій мав тенденцію до збільшення, однак частка інвестицій в основний капітал соціальної сфери засвідчує про низький рівень вкладення коштів в об’єкти соціальної сфери України.
Бізнес, як невід’ємна частина забезпечення стабільності соціальної системи держави повинен підтримувати соціальні програми, сприяти фінансуванню інвестиційних проектів у соціальну сферу. Однак, для більшої ініціативи бізнесу, держава повинна розвивати та поширювати певні стимули: гранти, нагороди, податкові пільги та ін.
Отже, в умовах сьогодення, коли питання про фінансову підтримку держави є досить актуальним, необхідною умовою є збільшення фінансових ресурсів з допомогою вдосконалення бюджетного фінансування, залучення альтернативних джерел фінансування, доброчинної діяльності та шляхів їхнього надходження.

Список використаних джерел:
1. Мельник С.В. Соціальна відповідальність бізнесу як складова соціальної політики України [Текст] / С.В. Мельник // Економіка та держава. – 2007. – № 5.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
17.04.2013 19:37
ПОЛЬОВІ ДОРОГИ ЯК ТРАНСПОРТНА СКЛАДОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
17.04.2013 19:30
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 18:19
ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СИРОВИНОЮ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
17.04.2013 16:43
СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 15:54
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
17.04.2013 14:27
КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ ПРОЦЕССОВ ИНТЕГРИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2013 12:48
ПОБУДОВА ЛІНІЙ ТРЕНДА ДЛЯ АНАЛІЗУ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
17.04.2013 12:02
РОЗВИТОК АГРОСТРАХУВАННЯ З ДЕРЖАВНОЮ ПІДТРИМКОЮ В УКРАЇНІ
16.04.2013 09:13
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
15.04.2013 15:59




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.208 сек. / Mysql: 684 (0.18 сек.)