:: ECONOMY :: НЕДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: НЕДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: НЕДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НЕДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ

 
26.11.2019 18:42
Автор: Кутова Наталія Геннадіївна, кандидат економічних наук, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»; Дем’яненко Карина Олександрівна, студентка ІІ курсу, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Останнім часом набуває актуальності такий вид стимулювання як недержавне пенсійне страхування. Відповідно до законодавства України: це третій рівень пенсійної системи – система недержавного пенсійного забезпечення, що базується на засадах добровільної участі громадян, роботодавців та їх об'єднань у формуванні пенсійних накопичень з метою отримання громадянами пенсійних виплат на умовах та в порядку, що передбачені законодавством про недержавне пенсійне забезпечення [1].

Особливого значення в системі недержавного пенсійного забезпечення (НПЗ) є недержавний корпоративний пенсійний фонд (НКПФ), засновником якого є юридична особа – роботодавець або кілька юридичних осіб – роботодавців. Учасниками цього фонду можуть бути виключно фізичні особи, які перебувають або перебували у трудових відносинах з роботодавцями-засновниками та роботодавцями-платниками [2].

Розглядаючи недержавне пенсійне страхування з точки зору роботодавця, як платника корпоративного пенсійного фонду, слід відмітити, що дані фонди формуються перш за все на принципах добровільності. Додаткове пенсійне забезпечення відноситься до програм по закінченню трудової діяльності. [2].

У Франції, наприклад додаткове пенсійне страхування на підприємствах законодавством передбачається як загальнообов’язкове і має включатися до колективних договорів. Що стосується масштабів такої форми пенсійного забезпечення то як свідчать літературні джерела та їх аналіз, воно більш поширено у країнах, де розмір пенсії за національними системами обов’язкового пенсійного страхування не перевищує 60% заробітної плати, що підлягає страхуванню, а саме в США, Канаді, Франції, Німеччині, Швеції та ін. Так, у Франції це практично усі працівники всіх підприємств, У США – від 60 до 90% працюючих на підприємстві, у Великій Британії ці системи охоплюють близько 50% працюючих. Поширення системи пенсійного забезпечення залежить від розміру основної пенсії, а він у різних країнах коливається від 40 до 60% середньої заробітної плати, від купівельної спроможності національної валюти та від фінансового навантаження на систему обов’язкового пенсійного страхування і бюджету держави, що включає виплату соціальних пенсій та допомогу пенсіонерам із низькими доходами порівняно з існуючими в країні стандартами пенсійного забезпечення. 

На ефективність використання робочого часу та продуктивність діяльності персоналу підприємств має значний вплив віковий склад працівників. Проведений аналіз структури кадрів на підприємствах за останні роки за віком подано у табл. 1




Як показав аналіз вікової структури персоналу, що на підприємстві переважає частка працівників (від 50 до 59 років) тому. Для категорії персоналу «Віком від 50-59 років» створення системи недержавного пенсійного забезпечення – це стимул продовжувати трудову діяльність після досягнення пенсійного віку (роботодавець зможе утримати високодосвідчені кадри), як наслідок – підвищення лояльності спільній справі та можливість створити особливі умови для важливих для підприємства працівників.

Від участі в системі недержавного пенсійного забезпечення підвищується соціальна привабливість підприємства – підприємство надає впевненість працівнику у майбутньому, забезпечуючи його старість через додаткову пенсію; виникають додаткові можливості по залученню та закріпленню висококваліфікованих кадрів; попередження соціальних конфліктів. Крім соціальних вигід, у підприємств при запровадженні систем недержавного пенсійного забезпечення виникають економічні вигоди: розширення інвестиційних можливостей та оптимізація (зменшення) бази оподаткування [3].

В цілому, розробка системи недержавного пенсійного забезпечення як засобу соціального стимулювання призведе до підвищення лояльності працівників до керівництва та підприємства в цілому, формуванню іміджу соціально-орієнтованої компанії, довгострокової мотивації.

Список використаної літератури:

1. Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15.

2. Закон України «Про недержавне пенсійне забезпечення» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1057-15

3. Недержавні пенсійні фонди. Як не втратити заощадження до пенсії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.newagelab.com/portfolio/sites/novyj-sajt-ukrainskoj-assotsiatsii-investitsionnogo-biznesa.html5



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
29.11.2019 11:39
УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМИ ФАКТОРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
29.11.2019 10:53
ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ
28.11.2019 17:56
РИНОК СИРУ В УКРАЇНІ: СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
28.11.2019 17:45
ВПЛИВ ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУТІВ НА СТРУКТУРУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
28.11.2019 17:22
ПРОБЛЕМИ МАЛИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
27.11.2019 16:24
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
27.11.2019 15:21
АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА РИНКУ СОКІВ В УКРАЇНІ
27.11.2019 15:08
ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ВІННИЧЧИНИ
27.11.2019 10:31
УПРАВЛІННЯ КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.11.2019 19:36




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.245 сек. / Mysql: 706 (0.192 сек.)