:: ECONOMY :: ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ :: ECONOMY :: ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ
:: ECONOMY :: ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 54



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ

 
28.11.2019 17:56
Автор: Аксьонов Іван Михайлович, доктор економічних наук, професор, професор кафедри «Фінанси та економічна безпека», Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Болотова Катерина Володимирівна, магістрант кафедри «Фінанси та економічна безпека», Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

АТ «Укрзалізниця» відчуває проблему нестачі якісних запчастин для залізничного рухомого складу, майже 70% рухомого складу залізниць України перебуває у зношеному стані та працює за рахунок продовження терміну експлуатації після декількох капітальних ремонтів.

Через військовий конфлікт на Сході України, з 2014 року були введені санкції на ввіз деяких товарів з Російської Федерації та російського виробництва, до якого потрапили запчастини які необхідні для нормального функціонування роботи залізниці України. 

Фахівці з середньої ланки керівництва АТ «Укрзалізниця» повідомили Кабінет Міністрів України та Верховну Раду про цю проблему, що може зупинити рух на залізниці. Для прикладу навели перелік запчастин для тепловозу 2ТЕ116, який ще за радянських часів побудували в Росії й зараз тільки в цій країні виготовляються запчастини для цих тепловозів. Керівництво країни, через необізнаність у залізничній сфері, проігнорувало цю проблему. Представники впливових бізнес груп скористалися цією ситуацією та налагодили доставку запчастин для цих тепловозів в Україну через Білорусь та за допомогою підробки документів легалізували їх (дублювання номерів запчастин, які вже є в Україні), для подальшого їх продажу з великою націнкою АТ «Укрзалізниця». 

Через подібні схеми бюджет України втратив сотні мільйонів гривень, через зменшення чистого прибутку від діяльності АТ «Укрзалізниця» та підвищення ціни на вантажні перевезення залізницею.

Більшість локомотиворемонтних й вагоноремонтних підприємств України перебувають у державній власності та мають застарілу технічну базу. Експерти залізничної сфери України звертають увагу, що ці підприємства поступово штучно намагаються довести до рівня неплатоспроможності й подальшого банкрутства, задля приватизації за низькими цінами.

Для наведення порядку у сфері постачання АТ «Укрзалізниця», була запущена система відкритих електронних закупівель, яка відкрила доступ до торгів всім бажаючим, а інформація потрапила у відкритий доступ. На цю тему було дуже багато журналістських розслідувань, які розв’язували корупційні схеми та висвітили монополізацію деяких видів постачання за певними групами бізнес інтересів.

Вітчизняні виробники на пряму не могли виграти тендери на постачання своєї продукції до АТ «Укрзалізниця», через бюрократичні ігри й лобіювання інтересів перекупників. 

За п’ять років військового конфлікту на Сході України, ремонтними промисловими підприємствами України не було освоєно жодного імпортозаміщення з Російської Федерації для залізниць України. Налагодивши яке, ремонтні  підприємства отримали державні замовлення й були врятовані від банкрутства. 

АТ «Укрзалізниця» має дуже бюрократизовану та не прозору систему закупівель, на чолі якої перебувають особи без розуміння специфіки роботи залізничного транспорту. Закупівлі відбуваються з затримками та з прогалинами в технічних вимогах, через що під час роботи працівникам залізниці доводиться вирішувати подібні наслідки.

В Україні є декілька підприємств які виготовляють бандажі до залізничних колісних пар, а фірм які їх хочуть постачати до АТ «Укрзалізниця» більше 50-ти. Профільним міністерствам варто розробити безперебійну програму прямої співпраці між виробником продукції та державним підприємством що її потребує, під контролем державного Центру управління аудиту цін.

Список використаних джерел:

1. Державне управління удосконалення та розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=994



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
29.11.2019 11:39
УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМИ ФАКТОРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
29.11.2019 10:53
РИНОК СИРУ В УКРАЇНІ: СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
28.11.2019 17:45
ВПЛИВ ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУТІВ НА СТРУКТУРУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
28.11.2019 17:22
ПРОБЛЕМИ МАЛИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
27.11.2019 16:24
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
27.11.2019 15:21
АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА РИНКУ СОКІВ В УКРАЇНІ
27.11.2019 15:08
ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ВІННИЧЧИНИ
27.11.2019 10:31
УПРАВЛІННЯ КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.11.2019 19:36
МОДЕЛЬ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ СІМ'Ї В УМОВАХ РОСІЙСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ
26.11.2019 19:22




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.223 сек. / Mysql: 706 (0.19 сек.)