:: ECONOMY :: ІДЕНТИФІКАЦІЯ НЕЗАВЕРШЕНИХ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЇХ ОПОДАТКУВАННЯ ПРИ МИТНОМУ ОФОРМЛЕННІ :: ECONOMY :: ІДЕНТИФІКАЦІЯ НЕЗАВЕРШЕНИХ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЇХ ОПОДАТКУВАННЯ ПРИ МИТНОМУ ОФОРМЛЕННІ
:: ECONOMY :: ІДЕНТИФІКАЦІЯ НЕЗАВЕРШЕНИХ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЇХ ОПОДАТКУВАННЯ ПРИ МИТНОМУ ОФОРМЛЕННІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІДЕНТИФІКАЦІЯ НЕЗАВЕРШЕНИХ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЇХ ОПОДАТКУВАННЯ ПРИ МИТНОМУ ОФОРМЛЕННІ

 
23.11.2019 17:46
Автор: Михайлов Сергій Володимирович, кандидат технічних наук, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Київського кооперативного інституту бізнесу і права; Авраменко Олександр Олександрович, студент Київського кооперативного інституту бізнесу і права
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Україна є учасником Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів [1]; тим самим наша країна надала згоду на виконання умов щодо забезпечення відповідності засобів, що експлуатуються і виготовляються, офіційно затвердженому типу. Нині діє Постанова про єдині вимоги до транспортних засобів (КТЗ), що експлуатуються [2]. 

Автомобілі для перевезення пасажирів (легкові, ЛА) належать до категорії М1 [2, 3]. Їх пропуск на митну територію України, з наступною державною реєстрацією ЛА, здійснюються за наявності сертифіката відповідності КТЗ або сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження [4]. Для здійснення митних процедур легкові КТЗ ідентифікують згідно з УКТЗЕД [5].

Національні законодавчі акти поділяють КТЗ категорії M1 на:

- типи, ознаками якого є найменування виробника; позначка типу, установлена виробником; істотні особливості конструкції і дизайну: шасі/платформа (очевидні й істотні відмінності); силова установка (двигун внутрішнього згоряння/ електродвигун/ гібридна);

- варіанти, характеристиками яких є тип кузова (наприклад, седан, хетчбек, купе, кабріолет, універсал тощо); силова установка: робочий принцип; кількість і розташування циліндрів; різниця потужності – не більше 30 % (найбільша потужність не перевищує найменшу більше ніж у 1,3 рази); різниця в робочому об'ємі – не більше ніж 20 % (найбільший не перевищує найменший більше ніж у 1,2 рази); ведучі осі (кількість, розміщення, взаємозв'язок); керуючі осі (кількість і розміщення), та

- версії, характеристиками яких є максимальна маса; потужність двигуна; робочий об'єм двигуна; тип коробки передач і кількість передач; максимальна кількість місць для сидіння; інші параметри конструкції, що зумовлюють різницю результатів випробовувань [4].

Для митних цілей незавершені ЛА розглядають як готові (завершені), якщо вони мають основні характеристики комплектних чи завершених товарів [5]. Такими характеристиками є конструкція кузова (основна), система керування (автомобільного типу), наявність передачі заднього ходу і диференціала. ТЗ, що призначені для перевезення пасажирів й вантажів (подвійного призначення, комбіновані, універсал), мають відповідати критерію відсутності додаткових конструктивних змін при перевезенні пасажирів або вантажів. 

Кузови ТЗ категорії М1 поділяють на такі типи: АА (седан), АВ (хетчбек), АС (універсал), AD (купе), АЕ (кабріолет). Кузов, який не належить до кузовів типу АА, АВ, АС, AD, АЕ і призначений для перевезення пасажирів та їхнього багажу або вантажів в єдиному відділенні має назву засобу багатоцільового призначення (тип AF), а пасажирський транспортний засіб, що має закритий кузов з повністю відділеним багажним відсіком, жорсткий дах, частина якого може відчинятися або підніматися – комерційним універсалом (тип AG). Цих класифікаційних ознак в УКТЗЕД не зазначено.

Для наведених типів КТЗ визначальною ідентифікаційною ознакою є наявність пасажирських місць для сидіння – не більше 8, без місця водія. 

Митний огляд при переміщенні ЛА через кордон України має на меті визначення типу, моделі, версії ТЗ, року його виготовлення, комплектності, повної маси, об'єму двигуна, тощо і здійснюється на основі даних виробника. Визначальним при цьому є VIN-код ТЗ.

Сертифікат відповідності КТЗ, що належать до незавершеного типу, є підставою для отримання дозволу їх увезення на митну територію України та продажу з метою подальшого укомплектування [3]. Сертифікат відповідності, виданий на підставі сертифіката незавершеного типу КТЗ, не дає змоги реєструвати та експлуатувати такі КТЗ до завершення процедури затвердження типу. 

Список використаних джерел:

1. Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року: Закон України від 10 лютого 2000 р. № 1448-III. - [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1448-14.

2. Сводная резолюция о конструкции транспортных средств (СР.3) ECE/TRANS/WP.29/78/Rev.6. Европейская экономическая комиссия ООН. - [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29resolutions/ECE-TRANS-WP.29-78r6r.pdf. Назва з екрану.

3. Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються: Постанова КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166. - [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1166-2010-п.

4. Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання: Наказ Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012р. № 521. - [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1586-12.

5. Про затвердження Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності: Наказ Міндоходів і зборів України від 14.01.14р. №15. / Т4, гр.87. – С.2128-2130. - [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/mitne-zakonodavstvo/nakazi/62995.html.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
29.11.2019 11:39
УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМИ ФАКТОРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
29.11.2019 10:53
ПІДТРИМКА ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЇХ РОЗВИТКУ
28.11.2019 17:56
РИНОК СИРУ В УКРАЇНІ: СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
28.11.2019 17:45
ВПЛИВ ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУТІВ НА СТРУКТУРУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
28.11.2019 17:22
ПРОБЛЕМИ МАЛИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
27.11.2019 16:24
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
27.11.2019 15:21
АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА РИНКУ СОКІВ В УКРАЇНІ
27.11.2019 15:08
ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ВІННИЧЧИНИ
27.11.2019 10:31
УПРАВЛІННЯ КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.11.2019 19:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.171 сек. / Mysql: 1367 (0.132 сек.)