:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ

 
30.05.2020 13:06
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Карапата Володимир Ігорович, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Для забезпечення ефективної роботи у ринкових умовах підприємства здійснюють комплекс заходів з просування товару, які передбачають взаємодію з сегментом потенційних покупців шляхом проведення комунікаційних дій з метою формування у неї наміру щодо  придбання товару.

При виборі комунікаційних інструментів підприємства можуть скористатися такими їх видами як реклама, зв'язки з громадськістю, брендинг, особисті продажі, спонсорство, стимулювання збуту та іншими. «Маркетинговими комунікаціями можна назвати повідомлення і засоби масової інформації, спрямовані на передачу інформації про продукт і встановлення зв'язку з цільовою аудиторією, ринком» [1]. 

Проведемо дослідження системи маркетингових комунікацій однієї з найбільших корпорацій у сфері виробництва продуктів харчування та продуктів споживання - Pepsi. Компанія була заснована у США наприкінці дев’ятнадцятого століття. Діяльність торгової марки Pepsi Cola бере свій початок з червня 1903 року. 

У період світової економічної кризи (30-ті роки 20-го століття) компанія змогла зміцнити свої позиції порівняно з головним конкурентом – компанією Соса Cola. Це було досягнуто завдяки тому, що продаж напоїв компанія Pepsi Cola проводився по тій же ціні, що і її ринкового суперника – 5 центів за одиницю товару, але у пляшках місткістю у два рази більше. Використання подібних маркетингових дій компанія періодично здійснює і на даний час, здійснюючи розлив продукції у тару 0,6 л замість 0,5 л. [2]. 

У роки Другої світової Війни компанія «Пепсі-кола» зайняла на ринку друге місце після «Кока-коли». У 1961 році уперше було проведено рекламну компанію під гаслом: «Пепсі — для тих, хто почуває себе молодим», що дозволило збільшити обсяги реалізації продукції. До 1964 року маркетингова рекламна ідея була виражна класичним виразом: «Ви — покоління Пепсі». Початок 50-х років двадцятого століття відзначався тим, що за часткою ринку компанія «Кока-кола» у п’ять разів перевищувала обсяг цього показника для «Пепсі». Проводячи позиціонування своєї діяльності в Україні, компанія Pepsi у 1995—1996 роках була спонсором хокейної команди «Сокіл». Pepsi також фінансово підтримувала відому українську музичну групу «Green Grey», проводила промо-акцію «З Pepsi в Англію — країну футболу», організовувала дискотеки для молоді, акції для українських школярів [3]. В основу комунікацій бренду Pepsi було покладено класичну комплексну рекламну кампанію, використовуючи різноманітні слогани та акції.

Щоб завоювати більшу аудиторію, компанія Pepsi активно працює над вдосконаленням дизайну продукції, проводить різні цікаві акції для того, щоб зацікавити більше людей по цілому світу у придбанні продукції фірми. Деякі партії бляшаних баночок «Pepsi» містять зображення відомих футболістів світу. Це цікавий маркенговий хід компанії.

Список використаних джерел:

1. Маркетингові комунікації. Види та інструменти маркетингових комунікацій. URL: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/marketingovye-kommunikacii-vidy-i-instrumenty-marketingovyh-kommunikacij.html

2. Сoca Cola Pepsi Cola — война брендов. URL: https://novator.io/kejsy/coca-cola-i-pepsi-cola-vojna-brendov

3. Пепсі (Вікепедія). URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Pepsi.

4. PepsiCo в списке «50 самых уважаемых компаний мира». URL: http://pepsico.ua/ru/media/press_releases/releases_1360.html.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
30.05.2020 12:59
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
28.05.2020 18:09
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
28.05.2020 18:04
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
28.05.2020 18:00
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
26.05.2020 18:09
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
26.05.2020 18:01
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
20.05.2020 19:12
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
14.05.2020 15:42
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
14.05.2020 15:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.183 сек. / Mysql: 1396 (0.144 сек.)