:: ECONOMY :: ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В БІЗНЕСІ :: ECONOMY :: ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В БІЗНЕСІ
:: ECONOMY :: ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В БІЗНЕСІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 56



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В БІЗНЕСІ

 
12.12.2019 18:41
Автор: Бакланов Нікіта Ігорович, магістрант, Тюменський державний університет
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Цифрова трансформація - найгарячіша тема в світі бізнесу, проте наукова література недостатньо вивчила це явище. Як і у випадку з кожним нововведенням, більш невизначена ситуація супроводжує концепцію. Сама концепція залишається неоднозначною, оскільки цифрове перетворення і оцифрування взаємозамінні, не обов'язково будучи еквівалентними за змістом. Цифрова зрілість - більш точний термін для опису нескінченного природного, але навмисного процесу адаптації до цифрового тиску з зовнішнього середовища. У цій тезі прийняті визнані попередники організаційних змін в швидких середовищах, таких як динамічні можливості і спонсорство, для перевірки їх валідності в новому контексті цифрової трансформації, який, як стверджується, зробив найбільший вплив після Другої промислової революції. Лідерство, схоже, безпосередньо впливає на саму цифрову зрілість. Ця теза вносить вклад в літературу по динамічним можливостям, є одною з перших, котрі емпірично перевіряють в академічному середовищі попередні етапи цифрового перетворення, і надає керівним вказівкам інформацію про те, як цього домогтися.

Що відрізняє цифрову трансформацію від будь-яких швидких інновацій, так це те, що вона охоплює всі підприємства і пронизує всі межі. Це змінює спосіб ведення бізнесу компаніями шляхом створення нової цифрової екосистеми. Технологія тільки дає можливість, але реальна увага приділяється стратегічним наслідкам і організаційним змінам, які повинні відбутися. Згідно Kane, Palmer [1], успішне цифрове перетворення - це не питання технології, а стратегія, культура і розвиток талантів.

У цій неспокійній обстановці, коли необхідно переглянути цілі бізнес-моделі, людям потрібно бачення і мережу безпеки сильної лідерської фігури, яка веде їх більше, ніж будь-коли. Насправді, успіх цифрової трансформації включатиме комбінацію і внесок як сильної бази організаційних можливостей, так і надихаючого керівництва, щоб направляти команду в правильному напрямку до змін.

Дослідження також показують, що управлінські можливості доповнюють позитивний ефект динамічних можливостей під час технологічних змін стратегії. Нові ролі, такі як директор з інформаційних технологій і зовсім нещодавно директор з цифрових технологій з'явилися, щоб привести організацію до цифрової трансформації. Кінг і Туччі виступають за стримуючу роль управління динамічними можливостями в періоди збоїв [2]. Більш того, лідерство може дати імпульс для організаційної трансформації шляхом оновлення основних динамічних можливостей. Без лідерства міць динамічних можливостей була б недостатньою для того, щоб викликати необхідний ступінь змін.

Список використаних джерел:

1. Kane, G., Palmer, D., Phillips, A., Kiron, D., Buckley, N. (2015). Is Your Business Ready for a Digital Future? MIT Sloan Management Review, 56(4) 

2. King, A. and Tucci, C. (2002). Incumbent Entry into New Market Niches: The Role of Experience and Managerial Choice in the Creation of Dynamic Capabilities. Management Science, 48(2), 171-186 



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНЦІЇ
20.12.2019 14:52
ГЛОБАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА ПРОБЛЕМА В СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
20.12.2019 14:31
ФІНАНСОВА САНАЦІЯ ЯК ШЛЯХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЯК ЗАСІБ ЗАПОБІГАННЯ ЙОГО БАНКРУТСТВУ
17.12.2019 17:57
ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ В УМОВАХ ДИНАМІЧНОСТІ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА
16.12.2019 13:58
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
12.12.2019 19:05
ЦИФРОВІ БІЗНЕС-ІННОВАЦІЇ ЯК РУШІЙ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
11.12.2019 17:54
ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВІДПОВІДНО ДО СУЧАСНИХ ВИМОГ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
07.12.2019 10:52




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.295 сек. / Mysql: 706 (0.262 сек.)