:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ

 
29.11.2019 12:07
Автор: Переход Анастасія Вадимівна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Головна мета маркетингу в туризмі – розпізнати, ідентифікувати і оцінити існуючий або прихований попит на туристські послуги, які турфірма може запропонувати споживачеві, і направити свої зусилля на розробку, виробництво, просування і продаж цих послуг з метою отримання оптимального прибутку.

Діяльність в умовах ринку і конкуренції завжди пов'язана з більшим чи меншим фінансовим ризиком, ступінь якого особливо зростає у зовнішньоекономічній діяльності, в тому числі і в галузі туризму. В наші дні кожне туристське підприємство несе матеріальну відповідальність за власні збиткові операції. Ось чому питання підприємницького ризику повинен бути в центрі уваги будь – якої туристської фірми. Зниження ступеня цього ризику може бути досягнуто тільки шляхом максимально точного використання концепції маркетингу.

Звичайно, не тільки конкурентна боротьба на ринку визначає значення маркетингу. Ще більш важливою метою для турфірми є збільшення виробництва і продажу туристичного продукту, зростання доходів і прибутку, підвищення рентабельності.

Таким чином, треба сказати, що маркетинг – це не одноразова або однозначна дія, або міра, яка обмежена якимись функціональними або тимчасовими рамками. Сучасний маркетинг охоплює всі сфери діяльності кожної туристичної фірми, її організаційні та функціональні структури. А реалізація маркетингових заходів стають повсякденною практикою колективу турфірми.

Говорячи про концепцію маркетингу, використовуються такі поняття, як «маркетингова позиція», «маркетинговий процес» і «маркетингова технологія».

Маркетингова позиція будується на тому, що в умовах ринку і конкуренції попит визначає пропозицію. Отже, успіх підприємництва залежить від його здатності запропонувати туристичну послугу в такій кількості і такої якості, в такому місці і за такою ціною, які б відповідали дійсному і потенційному попиту. Таким чином, вихідною позицією маркетингу вважається наявність певного ринку і споживчого попиту на туристичні послуги. Є попит на послуги, значить, фірма може активно розробляти маркетингову стратегію і плани щодо її реалізації. А якщо попиту немає, то треба або шукати його в іншому місці, або перепрофілювати свою виробничу діяльність.

Будь–який маркетинговий захід може вважатися виправданний, якщо він виходить з реальної оцінки дійсного або потенційного попиту. Необхідно також підкреслити, що головним в маркетингу є завдання не стільки пасивно слідувати за попитом, скільки активно формувати цей попит на основі прогнозування його розвитку.

Маркетинговий процес – це серія взаємопов'язаних заходів, які починаються з виявлення ринку і попиту і включають планування, розробку, виробництво, розподіл і продаж товарів і послуг споживачам.

Маркетингова технологія – це управлінські методи, що застосовуються підприємцем в процесі виявлення та вивчення попиту, планування виробництва і продажу туристичних послуг і товарів.

Маркетинг – це система взаємопов'язаних прийомів і заходів, що дозволяють турфірмі домагатися позитивних результатів на ринку тур послуг. В туристичному світі успіх маркетингу залежить: від комплексного аналізу ринку, виробництва туристського продукту, аналізу систем і каналів реалізації, реклами продукту.

Список використаних джерел:

1. Мельникова О.О. Маркетинг в туризмі: Навч. посіб./ Луганський національній ун-т ім. Тараса Шевченка — К.: ЛНУ, 2015. — 152с.

2. Мальська М.П., Мандюк Н.Л. Основи маркетингу у туризмі. — К.: Експерт, 2017. — 336 с.

________________

Науковий керівник: Петрик Валерия Леонидовна, кандидат технічних наук, доцент, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.206 сек. / Mysql: 1396 (0.159 сек.)