:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ

 
27.11.2019 09:54
Автор: Жаворонкова Катерина Юріївна, студентка гр. 667мг, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Боротьба серед виробників і продавців за увагу споживача призвела до швидкого розвитку інструментів маркетингу. 

Поняття іміджу було завжди актуально. Дослідження показують, що в більшості випадків споживачі купують не сам продукт, а його образ успішності, що склався у свідомості – тобто сам імідж. Імідж – це сукупність думок і уявлень про продукт і його виробника, які формуються під впливом засобів масової інформації.  

Одним з фундаментів розвитку ринкової економіки є поняття конкуренції. На сьогоднішній день будь-яка фірма, яка прагне успіху, ставить в якості мети формування у свідомості свого споживача позитивного іміджу і, як наслідок, лояльності. Імідж складається з багатьох складових, таких як якість продукції (послуги), професіоналізм персоналу компанії, унікальний фірмовий стиль, ведення рекламних кампаній. На сьогоднішній день велику роль при формуванні іміджу відіграє діяльність компанії в мережі Інтернет.

Інтернет-маркетинг спрямований на організацію функцій по створенню, просуванню і наданню товарів і послуг споживачам за допомогою мережі Інтернет. Він містить в собі цілий ряд комплексних заходів, спрямованих на вивчення і задоволення потреб цільових аудиторій за допомогою активної реклами. Основними видами дієвого маркетингу в Інтернеті є:

- прямий маркетинг (організація розсилок, індивідуальних листів, дискусійних листів);

- пошукова оптимізація (обмін посиланнями, партнерські програми);

- медійна реклама (відео-ролики, web-конференції);

- контекстна реклама (новини сервера, реклама на дошках оголошень);

- просування в соціальних мережах.

У зв'язку з масовим переходом суспільства в Інтернет-простір і розвитком інтернет-маркетингу, у компаній є гостра потреба у грамотному формуванні іміджу. Інтернет вже давно став одним з основних джерел отримання інформації як про окремо взяту людину, так і про компанію, товар або послугу. Для компанії розвиток інтернет-простору – це спрощення збуту продукту і можливість спілкування безпосередньо зі споживачем без посередників. 

Для того, щоб рекламна кампанія, яка розрахована на інтернет-просування, виявилася успішною, необхідно добре розбиратися в специфіці національного інтернет-маркетингу. Компанія Google провела збір статистичної інформації, яка демонструє, як і для чого українці використовують інтернет-технології.  

1. Для чого використовують Інтернет:

- 43 % для пошуку інформації;

- 42 % для серфінгу соціальних мережах;

- 32 % для перегляду онлайн-відео.

2. Як люди вперше дізнаються про продукт (послугу):

- 39 % з минулого досвіду;

- 20 % з рекомендацій знайомих;

- 19 % з цілеспрямованого пошуку;

- 13 % з реклами.

3. Звідки дізнаються про продукт (послугу):

- 36% з онлайн-реклами;

- 29% з телевізійної реклами;

- 12% з зовнішньої реклами;

- 4% з журналів/газет;

- 2% з радіореклами. 

Правильно сформований інтернет-імідж здатний закріпити за компанією бажаний, а головне впізнаваний образ, а також виступати гарантом надійності. Інтернет-імідж починається з візуалізації компанії, роботи над графічними складовими, створенням сайту і офіційних акаунтів в соціальних мережах. 

Таким чином, підтримання позитивного іміджу компанії в Інтернеті достатнього важкий процес, від якого залежить конкурентоспроможність компанії в цілому. Проте, громадська думка в кінцевому підсумку буде залежати від якості продукції або надаваних послуг, рівнем обслуговування. Саме тому, працюючи над позитивним іміджем компанії в Інтернеті, не варто забувати, що ключовим фактором успіху будь-якої фірми є її чесність по відношенню до клієнтів і партнерів.

Список використаних джерел:

1. Алешина И.В. Корпоративный имидж: стратегический аспект [Електроний ресурс] / И.В. Алешина. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998-1/04.shtml.

2. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетологов / И. Алешина. – М.: ИНФРА-М, 2007.

3. Атаманська К. І. Теоретичні аспекти поняття іміджу в наукових дослідженнях/ К.І. Атаманська. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/.../cgiirbis_64.exe?.. 

4. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. - ДонДУЕТ. - Донецьк, 2002. 

5. Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. - К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008.

6. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз: Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений: учебное пособие / Е.А. Блажнов. – М.: ИМА-пресс, 2004. 

7. Бодуан Ж.-П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство / Пер. с фр. - М.: «Имидж-Контакт»: ИНФА, 2001. 

8. Бурцева Т. Исследование корпоративного имиджа / Т. Бурцева, Н. Миронова // Маркетинг. – 2008.

________________

Науковий керівник: Мельніков Сергій Михайлович, доцент кафедри економіки та маркетингу, кандидат технічних наук, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 706 (0.171 сек.)