:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ  ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ  ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ  ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 21

Термін подання матеріалів

26 березня 2020

До початку конференції залишилось днів 29



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА

 
26.11.2019 19:30
Автор: Нікольська Дар’я Андріївна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На сучасний стан, все більше число підприємств переносить свою дію в інтернет.

Українці стали все частіше дивитися відео за допомогою цифрових пристроїв, а не телевізорів, платити за контент і змінювати соцмережах з мессенджерами. На відміну від традиційних медіа, Інтернет - єдине медіа, у якого зростає популярність серед населення. У 2019 його охоплення зріс до 73% або 23 млн користувачів в місяць. Найцікавішу для бізнесу аудиторію в діапазоні від 18 до 40 років набагато легше знайти в Інтернеті, ніж охопити за допомогою ТВ. Ця аудиторія в середньому проводить в мережі в місяць на 16 годин більше, ніж за переглядом телевізора. І навіть під час перегляду телепрограм половина Інтернет користувачів паралельно відволікаються на свої цифрові гаджети. Згідно з останнім звітом Digital trends, люди щодня витрачають в середньому 6 годин і 42 хвилини на інтернет. Іншими словами, кожна людина проводить в глобальній мережі більше 100 днів на рік. Найбільш активно сучасні люди користуються соцмережами, які, до речі, мають безліч опцій для просування бізнесу.

Сьогодні будь-який власник смартфона може оперативно знайти будь-яку інформацію, а потім моментально нею поділитися з тисячами інших людей. Подання про компанію, її продуктах і послугах у споживачів формується вже на етапі ознайомлення з її сайтом або сторінкою в соцмережах.

Месенджери витісняють вже звичні нам соціальні мережі. Найбільш швидкозростаючим виявився telegram з ростом охоплення на 600% за рік.

Digital marketing - це цифровий маркетинг. Тобто просування бренду і залучення клієнтів за допомогою всіх можливих цифрових каналів - соціальні мережі, інтернет, e-mail розсилка, контекстна реклама, контент-маркетинг і т. д.

Інструменти Діджитал-маркетингу: цифрове ТБ і онлайн-радіо,реклама в додатках, месенджерах, онлайн-іграх, SMS і MMS-розсилка, SEO та SEM, контекстна реклама, банери і тізерна реклама, SMM,  email-маркетинг, партнерський маркетинг.

Одне з головних переваг Діджитал-маркетингу - це відстань між споживачем і компанією і швидкість отримання маркетингової інформації. Інтернет дозволяє зменшити відстань між клієнтом і компанією до нуля. Традиційний маркетинг має обмеження за критерієм відстані і швидкості відправки маркетингових повідомлень. Перевагою Діджитал -Маркетинг є те, що він здатний охопити цільову аудиторію при мінімальній кількості фінансових витрат і ресурсів. Для традиційного маркетингу все також існують високі бар'єри для входу на інший географічний ринок. Діджитал -маркетинг відкриває великі можливості для проведення досліджень. Традиційний маркетинг вимагає великих витрат на проведення досліджень, а також великий обсяг людських ресурсів.

Діджіталізація бізнесу в Україні прискорюється. Компанії починають масово впроваджувати цифрові інструменти. Ці сервіси стають ключовим пунктом, який вирізняє успішні країни, що розвиваються бізнеси від тих, що втрачають довіру клієнтів і присутність на ринку.

Цифровізація не тільки здатна створювати нові бізнес-процеси, організаційні структури, регламенти і нові рольові моделі. Вона покликана спрощувати діяльність компаній. Але, незважаючи на це, впровадження в компанію цифрових технологій - це величезна праця і досить довгий процес.

Діджіталізація глибоко трансформує і оптимізує бізнес-процеси. Вона підвищує продуктивність компанії і покращує досвід взаємодії з клієнтами.

Діджіталізація бізнесу - це надзвичайно широке поняття, вона не пропонує єдиного вірного рецепту для кожної компанії. Сила цифровізації в індивідуальності та гнучкості. Будь-який бізнес може частково або повністю оцифрувати свої процеси і збільшити ефективність.

Яскравий приклад діджіталізаціі бізнесу в Україні:

Monobank - перший і єдиний український банк без відділень і власних банкоматів. Існує тільки додаток для Android і IOS, за допомогою якого клієнт взаємодіє з банком, а також здійснює всілякі транзакції. Оскільки система банкінгу побудована так, що немає необхідності у відкритті та обслуговуванні відділень.

Перший крок і фундаментальну підготовку до діджіталізаціі можна почати з правильної розробки корпоративного сайту або за допомогою функціональних eCommerce рішень, мобільних додатків, чат-ботів і подальшої розробки кастомних CRM/ERP-cистем. Так розвивати або запускати власний бізнес набагато простіше.

Список використаних джерел:

1. Лук'янець ТА. Економічний механізм маркетингу: Навч. посіб./ Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. — К.: КНЕУ, 2015. -464 с.

2. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2010. — 384 с.


________________

Науковий керівник: Мельников Сергій Михайлович, кандидат технічних наук, доцент, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»




допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.150 сек. / Mysql: 651 (0.111 сек.)