:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ

 
29.10.2017 18:32
Автор: Бодня Дмитро Андрійович, магістр, Університет митної справи та фінансів; Поривай Артем Олександрович, магістр, Університет митної справи та фінансів
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]

На сучасному етапі електронна комерція розвивається досить швидкими темпами. Основними твердженнями електронного бізнесу вважаються: отримання прибутку, генерування грошових потоків, створення конкурентних переваг, а також швидке його функціонування, тобто мобільні швидкі переваги. Усе це вказує на те, що в найближчому майбутньому цей вид бізнесу буде найбільш використовуваним інструментом просування товарів, а тому на сьогоднішній день тема електронної комерції є дуже актуальною. 

Взагалі електронна комерція — це взаємодія суб’єктів бізнесу з приводу купівлі-продажу товарів та послуг (матеріальних або інформаційних) з використанням інформаційних мереж (Internet, внутрішні локальні мережі фірм тощо).

За останні роки в Україні склалися сприятливі передумови для розвитку електронної комерції. Аналіз об’єму ринку електронної комерції в Україні у 2014-2016 роках можна побачити на рисунку 1. 




Необхідно зазначити, що об’єм ринку електронної комерції з кожним роком тільки зростає з 19 млрд. грн. у 2014 році до 34,2 млрд. грн. у 2016 році. І найбільш значним за показником обороту є якраз сегмент електроніки та побутової техніки (близько 1 млрд. дол. у 2016 р.).

Перевагами застосування електронної комерції для підприємств побутової техніки вважаємо наступні [1, С. 33]:

1) збільшення оперативності одержання інформації, зокрема при міжнародних операціях;

2) скорочення виробничого циклу і продажу побутової техніки через відсутність необхідності щоразу вносити отримані документи, до того ж знижується ймовірність помилкового введення;

3) зменшення витрат, пов’язаних з обміном інформацією за рахунок використання дешевших засобів комунікацій;

4) використання інтернет-технологій електронної комерції дозволяє ресурсам стати відкритішими у відношенні до покупців;

5) швидке інформування партнерів і клієнтів щодо продуктів і послуг; створення альтернативних каналів продажу, наприклад, через електронний магазин на корпоративному сайті.

У той же час необхідно зазначити фактори, які можуть стати серйозною перешкодою для розвитку цього виду бізнесу на ринку побутової техніки, а саме:

1) питання безпечності, оскільки нормативно‑правове забезпечення розвитку електронної торгівлі в країні все ще розвивається, а отже ані продавець товарів, ані споживач або покупець не мають стовідсоткової захищеності під час ведення е-бізнесу;

2) відсутність безпосереднього фізичного зв’язку між продавцем та споживачем скорочує можливість одержання знижок та унеможливлює вплив на кінцевий вибір клієнта;

3) у багатьох випадках значні строки доставки товарів. Більшість підприємств електронної торгівлі України не мають власної логістичної інфраструктури і співпрацюють з підприємствами доставки, які не завжди враховують строки продавця. Вони надають свої послуги відповідно до власного графіку, і строк доставки у різник випадках складає від кількох днів до кількох тижнів;

4) обмеженість реклами, оскільки в глобальній мережі не доступні інструменти масової пропаганди;

5) недосвідченість великого прошарку населення у користуванні Інтернетом і, як наслідок, недовіра до е-продавців.

Отже, в Україні все ще недостатньо розроблена науково-практична база розвитку електронної комерції, а правові та законодавчі засади до сих пір перебувають на стадії розробки та затвердження. Вирішення цих питань потребує приділення більшої уваги  як зі сторони уряду країни, так і зі сторони вітчизняних підприємств, установ і організацій, які здійснюють свою діяльність у сфері електронної комерції. Але, незважаючи на ці проблеми, в останні роки динаміка розвитку українського ринку електронної комерції демонструє позитивні результати, чому сприяє дешевизна використання Інтернету, незалежність ведення такої діяльності від державних кордонів і податків; можливість для продавців забезпечити цілодобові продажі; наявність докладної інформації про товари і послуги для покупців; можливість здійснення швидких розрахунків тощо.

Список використаних джерел:

1. Васильєв Ю. Електронна комерція як інструмент просування товарів на ринку побутової техніки / Ю. Васильєв // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». - 2017. - №1 (23). - С. 29-34.

2. Електронна комерція в Україні. Статистика за 2015–2016 роки. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://nuigde.biz/uk/blog/elektronnaya-kommerciya-v-ukraine-statistika-za‑2015-2016-goda.html. 

_____________________________

Науковий керівник: Івашина Світлана Юріївна, доцент кафедри грошового обігу та банківської справи, Університет митної справи та фінансів



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ У ФОРМУВАННІ ДОХОДІВ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ДО УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ
29.10.2017 18:48
РОЗВИТОК ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ ПІДПРИЄМСТВА
27.10.2017 18:32
ІНСТРУМЕНТИ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
21.10.2017 15:41
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ У КОМЕРЦІЙНИХ БАНКАХ
18.10.2017 16:31
ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
18.10.2017 16:24
МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ КРАЇНИ
09.10.2017 16:25




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.273 сек. / Mysql: 706 (0.237 сек.)