:: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ

 
11.03.2010 23:11
Автор: Петренко Ольга Іванівна, старший викладач кафедри перевезень і маркетингу Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича – Сагайдачного
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]
Транспортний холдинг – це господарське об’єднання підприємств, основною метою якого є здійснення транспортування та/або надання послуг, що є супроводжуючими до транспортного процесу.
Транспортні холдинги можна класифікувати за такими класифікаційними ознаками:
1) в залежності від способу і кількості рівнів ієрархії управління фірмами: дворівневий транспортний холдинг та багаторівневий транспортний холдинг;
2) в залежності від форми власності: державний транспортний холдинг; приватний транспортний холдинг; змішаний транспортний холдинг;
3) в залежності від форм виробничої інтеграції: вертикальний транспортний холдинг; горизонтальний транспортний холдинг;
4) в залежності від місця, яке посідає транспортний процес в діяльності холдингу: чистий транспортний холдинг; виробничо-транспортний холдинг;
5) в залежності від частки на ринку перевезень: монопольний транспортний холдинг; олігополістичний транспортний холдинг; малий (незначний) транспортний холдинг;
6) в залежності від стабільності інвестиційної діяльності в транспортному холдингу: стабільно розвиваючий транспортний холдинг; нестабільно розвиваючий транспортний холдинг;
7) в залежності від виду транспорту, який є переважаючим в транспортному холдингу: автомобільний холдинг; авіаційний холдинг; залізничний холдинг; судноплавний холдинг; комбінований транспортний холдинг;
8) за юридичним статусом функціонування транспортного холдингу: формальний транспортний холдинг; неформальний транспортний холдинг.
В Україні функціонує близько 15 об’єднань, які мають ознаки транспортних холдингів, але частина з них є офіційно зареєстрованими (Транспортно-експедиторський холдинг „Поляріс”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”, ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”, ТОВ „СКС-Холдінг”, ТОВ „Азов-чарт холдінг”, ТОВ „Рів. А. Холдінг” та ТОВ „Скай Тревел Холдінг”), а частина – є неофіційними холдингами (ВАТ „УДП”, ВАТ АСК „Укррічфлот”, ЗАТ СК „Укрферрі” та ДСК „Український комерційний флот”), які виступають в тій чи іншій організаційно-правовій формі, але функціонують як холдингова структура.
В умовах сучасної економічної кризи інвестиційна діяльність визначає життєздатність як малих підприємств, так і великих корпорацій. Наявність фінансових ресурсів, оптимальна інвестиційна програма дозволяє компаніям, в тому числі і транспортним холдингам, займати провідні позиції в галузі та прибутково працювати в нестабільному зовнішньому середовищі.
На сьогоднішній день основними напрямками інвестиційної діяльності транспортних холдингів України є:
1) модернізація дочірніх підприємств та філіалів шляхом придбання та установки нового устаткування, будівництво флоту (ВАТ АСК „Укррічфлот”, ТОВ Сільськогосподарське підприємство „Нібулон”, ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”, ВАТ „УДП”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”);
2) спеціалізація бізнесу, тобто створення вертикально-інтегрованої структури повного циклу виробництва (ВАТ АСК „Укррічфлот”, Суднобудівний холдинг „Старт Мерітайм Груп”, ВАТ „УДП”, ТОВ Сільськогосподарське підприємство „Нібулон”);
3) інвестування в професійний розвиток співробітників (ВАТ АСК „Укррічфлот”, ВАТ „УДП”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”).
Саме перший напрямок інвестування є найбільш пріоритетним для підприємств транспорту в умовах фінансової кризи, внаслідок фондоємності галузі та старіння основних фондів, інші два напрямки – можуть бути використані як додаткові заходи для забезпечення конкурентноздатності транспортним холдингам.

Список використаної літератури:
1. Примачев Н. Т. Проблемы и инструментарий формирования стратегии развития торгового флота. – О.: ИПР и ЭЭИ, 2003. – 279 с.
2. www. go-with-polaris.com. Офіційний сайт групи „Поляріс”.
3. www.nibulon.com. Офіційний сайт ТОВ СП „Нібулон”.
4. www.oaoudp.com.ua. Офіційний сайт ВАТ „Українське Дунайське пароплавство”.
5. www.smart-holding.ua. Офіційний сайт „Старт-холдингу”.
6. www. ukrrichflot.com. Офіційний сайт ВАТ „АСК „Укррічфлот”.
7. www.untc.com.ua.. Офіційний сайт транспортного холдингу „Українська Національна транспортна компанія”.
8. www.uthold.kiev.ua. Офіційний сайт ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”.

e-mail: olga_co@meta.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
27.02.2010 15:13
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.02.2010 09:57
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ У ГЕРМАНІЇ
15.03.2010 22:38
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ КРИЗИ
13.03.2010 19:21
ОРГАНІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО УПРАВЛІННЯ
13.03.2010 18:46
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ХОДІ ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
13.03.2010 18:06
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
13.03.2010 17:34
ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА СЦЕНАРІЯМИ
12.03.2010 23:42
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
12.03.2010 23:36
ЕФЕКТИВНІСТЬ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
12.03.2010 08:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.159 сек. / Mysql: 1367 (0.12 сек.)