:: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ

 
11.03.2010 23:11
Автор: Петренко Ольга Іванівна, старший викладач кафедри перевезень і маркетингу Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича – Сагайдачного
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]
Транспортний холдинг – це господарське об’єднання підприємств, основною метою якого є здійснення транспортування та/або надання послуг, що є супроводжуючими до транспортного процесу.
Транспортні холдинги можна класифікувати за такими класифікаційними ознаками:
1) в залежності від способу і кількості рівнів ієрархії управління фірмами: дворівневий транспортний холдинг та багаторівневий транспортний холдинг;
2) в залежності від форми власності: державний транспортний холдинг; приватний транспортний холдинг; змішаний транспортний холдинг;
3) в залежності від форм виробничої інтеграції: вертикальний транспортний холдинг; горизонтальний транспортний холдинг;
4) в залежності від місця, яке посідає транспортний процес в діяльності холдингу: чистий транспортний холдинг; виробничо-транспортний холдинг;
5) в залежності від частки на ринку перевезень: монопольний транспортний холдинг; олігополістичний транспортний холдинг; малий (незначний) транспортний холдинг;
6) в залежності від стабільності інвестиційної діяльності в транспортному холдингу: стабільно розвиваючий транспортний холдинг; нестабільно розвиваючий транспортний холдинг;
7) в залежності від виду транспорту, який є переважаючим в транспортному холдингу: автомобільний холдинг; авіаційний холдинг; залізничний холдинг; судноплавний холдинг; комбінований транспортний холдинг;
8) за юридичним статусом функціонування транспортного холдингу: формальний транспортний холдинг; неформальний транспортний холдинг.
В Україні функціонує близько 15 об’єднань, які мають ознаки транспортних холдингів, але частина з них є офіційно зареєстрованими (Транспортно-експедиторський холдинг „Поляріс”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”, ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”, ТОВ „СКС-Холдінг”, ТОВ „Азов-чарт холдінг”, ТОВ „Рів. А. Холдінг” та ТОВ „Скай Тревел Холдінг”), а частина – є неофіційними холдингами (ВАТ „УДП”, ВАТ АСК „Укррічфлот”, ЗАТ СК „Укрферрі” та ДСК „Український комерційний флот”), які виступають в тій чи іншій організаційно-правовій формі, але функціонують як холдингова структура.
В умовах сучасної економічної кризи інвестиційна діяльність визначає життєздатність як малих підприємств, так і великих корпорацій. Наявність фінансових ресурсів, оптимальна інвестиційна програма дозволяє компаніям, в тому числі і транспортним холдингам, займати провідні позиції в галузі та прибутково працювати в нестабільному зовнішньому середовищі.
На сьогоднішній день основними напрямками інвестиційної діяльності транспортних холдингів України є:
1) модернізація дочірніх підприємств та філіалів шляхом придбання та установки нового устаткування, будівництво флоту (ВАТ АСК „Укррічфлот”, ТОВ Сільськогосподарське підприємство „Нібулон”, ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”, ВАТ „УДП”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”);
2) спеціалізація бізнесу, тобто створення вертикально-інтегрованої структури повного циклу виробництва (ВАТ АСК „Укррічфлот”, Суднобудівний холдинг „Старт Мерітайм Груп”, ВАТ „УДП”, ТОВ Сільськогосподарське підприємство „Нібулон”);
3) інвестування в професійний розвиток співробітників (ВАТ АСК „Укррічфлот”, ВАТ „УДП”, Транспортний холдинг „УНТК-УНСК”).
Саме перший напрямок інвестування є найбільш пріоритетним для підприємств транспорту в умовах фінансової кризи, внаслідок фондоємності галузі та старіння основних фондів, інші два напрямки – можуть бути використані як додаткові заходи для забезпечення конкурентноздатності транспортним холдингам.

Список використаної літератури:
1. Примачев Н. Т. Проблемы и инструментарий формирования стратегии развития торгового флота. – О.: ИПР и ЭЭИ, 2003. – 279 с.
2. www. go-with-polaris.com. Офіційний сайт групи „Поляріс”.
3. www.nibulon.com. Офіційний сайт ТОВ СП „Нібулон”.
4. www.oaoudp.com.ua. Офіційний сайт ВАТ „Українське Дунайське пароплавство”.
5. www.smart-holding.ua. Офіційний сайт „Старт-холдингу”.
6. www. ukrrichflot.com. Офіційний сайт ВАТ „АСК „Укррічфлот”.
7. www.untc.com.ua.. Офіційний сайт транспортного холдингу „Українська Національна транспортна компанія”.
8. www.uthold.kiev.ua. Офіційний сайт ТОВ „Об’єднаний транспортний холдинг”.

e-mail: olga_co@meta.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
27.02.2010 15:13
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.02.2010 09:57
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ У ГЕРМАНІЇ
15.03.2010 22:38
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ КРИЗИ
13.03.2010 19:21
ОРГАНІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО УПРАВЛІННЯ
13.03.2010 18:46
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ХОДІ ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
13.03.2010 18:06
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
13.03.2010 17:34
ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА СЦЕНАРІЯМИ
12.03.2010 23:42
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
12.03.2010 23:36
ЕФЕКТИВНІСТЬ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
12.03.2010 08:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.610 сек. / Mysql: 1396 (0.508 сек.)