:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ :: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ

 
27.10.2022 01:15
Автор: Мартинова Наталія Сергіївна, кандидат технічних наук, доцент, Сумський державний університет
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0003-0057-471X (Natalia Martynova)

Представлений матеріал  містить стислий огляд гібридних моделей навчання, які були напрацьовані і  використовуються протягом 2020-2022 років в  університеті Мангайму (Universität Mannheim, Німеччина) та Сумському державному університеті ( СумДУ, Україна). 

Останні декілька років внесли суттєві корективи в організацію навчального процесу в вишах по всьому світу. Пандемія COVID 19 примусила від звичних занять в аудиторіях (очно) перейти до впровадження дистанційного навчання (онлайн) для всього контингенту студентів в кожному навчальному закладі. І навіть на етапі  поступового зниження карантинних обмежень повернення тільки до однієї з форм навчання залишається неможливим. Так виникають певні гібридні моделі організації освітнього процесу. При проходженні науково-педагогічного стажування в університеті Мангайму українські викладачі  мали можливість ознайомитися з досвідом німецьких колег.  В університеті використовуються наступні форми організації навчання:  не- та інтерактивні курси, які проводяться переважно особисто (очно); не- та інтерактивні курси, які проводяться переважно онлайн. Студентська аудиторія в основному вмотивована на навчання, тому  акцент роботи викладача ставиться  на питаннях  якісного  наповнення контенту  та підтримки   мережевого етикету [1].

З огляду на воєнний стан в Україні освітній процес у вишах країни в 2022 році організований тільки в змішаному форматі. 

В СумДУ  сформувалася і використовується гібридна трикомпонентна модель навчання – онлайн, офлайн та асинхронне. Акцент в роботі викладача перш за все робиться на тому, щоб не втратити аудиторію, підтримати мотивацію до навчання у студентів в складних умовах воєнного стану. 

За розкладом організовуються онлайн заняття з використанням системи електронного навчання СумДУ  [2]. З урахуванням потреб і можливостей учасників освітнього  процесу організовуються практичні заняття, консультації в аудиторії (очно). Асинхронна форма дозволяє вирішувати труднощі технічного  плану (виклики воєнного стану)   – відсутність час від часу електрики, засобів зв’язку, інтернету тощо,  як у студентів так і у викладачів. В зв’язку з цим не є доцільним ставити жорсткі часові рамки для здачі звітів по практичних (лабораторних) роботах, та навіть домашніх завданнях. Також, в зв’язку з тим, що певна кількість як студентів, так і викладачів вимушена була покинути територію України  і перебуває в різних країнах, то актуальною є і проблема узгодження розкладу в різних часових поясах. Підтримуючи дисципліну в організації навчання, університет щоденно гнучко реагує на можливі виклики.  

Список використаних джерел:

1. https://www.uni-mannheim.de/lehren

2. https://elearning.sumdu.edu.ua/ 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
27.10.2022 03:08
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЄКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ХРИСТИЯНСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
27.10.2022 02:26
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
27.10.2022 02:11
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК «ВИЩА МАТЕМАТИКА» У ВИГЛЯДІ ВЕБ-СТОРІНКИ ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 184 «ГІРНИЦТВО»
25.10.2022 17:31
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «СТАТИСТИКА» ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
21.10.2022 19:07
DEVELOPMENT OF EDUCATION IN SINGAPORE
19.10.2022 12:10
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ РОЗУМІННЯ РОЛІ МАТЕМАТИКИ В ПІЗНАННІ ЯВИЩ І ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ЗАСОБОМ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ
14.10.2022 12:46
ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
13.10.2022 13:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.171 сек. / Mysql: 1425 (0.131 сек.)