:: ECONOMY :: ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ :: ECONOMY :: ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
:: ECONOMY :: ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

 
13.10.2022 13:53
Автор: Гродзь Наталія Миколаївна, аспірантка кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Національний університет "Львівська політехніка", Львів, Україна
[3. Педагогічні науки;]



Протягом значного періоду часу сутність професійно підготовленого робітника зводилась до наявності ряду ключових професійних знань, які б давали йому можливість в повній мірі виконувати поставлені на нього професійні обов’язки. Однак, з плином часу, переважанням впливу процесі глобалізації та інформатизації суспільства, формування нових вимог до професійних та особистісних якостей робітника, вектор розвитку професійної сфери людини докорінним чином змінився. Так, окрім чіткого набору професійних якостей, для професійного успіху людини критично важливими стали особистісні якості, такі як вміння формувати комунікаційні зв’язки, самовмотивованості, прагнення до саморозвитку та інші. Відповідно, на даному етапі, професійний розвиток людини більшість науковців почало поділяти на «hard skills» та «soft skills».

У педагогічній спільноті затребувані творчі, інноваційно мислячі педагоги, які мають лідерські якості, здатні вирішувати професійні завдання і гнучко реагувати на умови, що змінюються, готові створювати методику або програму, що володіє конкурентною перевагою. Саме тому проблема підготовки студентів розглядається не лише в контексті професійного стандарту педагога, федерального державного освітнього стандарту вищої освіти, а й з урахуванням оволодіння «надпрофесійними» навичками.

Сучасні дослідження свідчать про спрямованість професійної освіти в розвитку soft skills. Становлення інформаційних та цифрових технологій, зміна економіки посилили інтерес роботодавців до гнучких навичок [1-3].

Soft skills не пов'язані з посадовими обов'язками. Насамперед це соціально-психологічні навички, які формуються протягом життя. Вони розвиваються як із оволодінні професійними компетенціями під час навчання, і під впливом виховання, звичок та кола знайомств.

В умовах сьогодення, коли всі сфери життєдіяльності людини  переживають значні трансформації та зміни, сфера освіти не є виключенням. Сучасне суспільство вимагає від майбутніх спеціалістів наявності нових професійних навичок та високого рівня професійної майстерності. З огляду на це, сучасна система освіти так чи інакше проходить значні трансформації, під час яких відбувається пошук нових технологій навчання, будуються нові комунікаційні зв’язки в системі «вчитель-студент» та формуються нові парадигми навчання.

Список використаних джерел

1. Мозгова, Г., Євтушенко, В., & Мозгова, А. (2020). Формування soft skills фахівця в галузі маркетингу на основі компетентнісного підходу. Економіка та суспільство, (22). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-40

2. Наход С. А. Значущість «Soft skills» для професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. 2018. № 63. С. 131–135.

3. Левовицький Т.Професійна підготовка і праця вчителів: наукове видання / Тадеуш Левовицький ; переклад з польского. А. Івашко. Київ-Маріуполь : Видавництво “Рената”, 2011. 119 с.







Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
27.10.2022 03:08
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЄКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ХРИСТИЯНСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
27.10.2022 02:26
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
27.10.2022 02:11
АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
27.10.2022 01:15
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК «ВИЩА МАТЕМАТИКА» У ВИГЛЯДІ ВЕБ-СТОРІНКИ ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 184 «ГІРНИЦТВО»
25.10.2022 17:31
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «СТАТИСТИКА» ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
21.10.2022 19:07
DEVELOPMENT OF EDUCATION IN SINGAPORE
19.10.2022 12:10
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ РОЗУМІННЯ РОЛІ МАТЕМАТИКИ В ПІЗНАННІ ЯВИЩ І ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ЗАСОБОМ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ
14.10.2022 12:46




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.248 сек. / Mysql: 1599 (0.193 сек.)