:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 9

Термін подання матеріалів

26 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ

 
29.05.2020 13:19
Автор: Бабенко Тетяна Іванівна, студентка, Університет митної справи та фінансів
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Процес спілкування між людьми дуже багатогранний і нерідко припускає виникнення і вирішення будь-яких конфліктних ситуацій. Взаємодіючи один з одним, люди часто вступають у конфлікти. Конфлікти пронизують всі сфери соціально-економічної діяльності, а причини конфліктів вельми різноманітні. 

Тому, природно, ми повинні розуміти, як аналізувати конфлікти, орієнтуватися в них і бути готовими до тих розмов, які ведуть до розв'язання конфліктів. В іншому випадку конфлікт може привести до ситуації, яка душить мету організації.

Пітер Коулман, автор книги «Результативний конфлікт», вважає, що за своєю суттю конфлікт не є чимось поганим. Це природній, фундаментальний компонент життя усього людства. Це те, що стається, коли одна сторона протистоїть іншій, коли стикаються різні інтереси, думки, смаки, переконання, цінності, ідеї чи розуміння правди [1]. 

Конфлікт може бути руйнівним для команди і організації. Негативними наслідками конфліктів можуть бути наступні:

1. Втрата командою фокусу на загальних цілях;

2. Затьмарення перемоги будь-яких інших цілей групи;

3. Спотворення суджень;

4. Відсутність співпраці;

5. Відсутність мотивації для продовження участі у тих, хто програв.

При правильному управлінні конфлікт може бути корисний і стимулювати творчий підхід, оскільки сторони намагаються прийти до консенсусу.

Деякі з переваг конфлікту включають в себе:

1. Висока енергія;

2. Завдання;

3. Згуртованість всередині групи;

4. Обговорення питань [2].

Дуже важливо, щоб менеджери розуміли тип конфлікту, з яким їм доводиться стикатися, щоб вони могли розробити деякі стандартизовані методи вирішення загальних характеристик конфліктів для кожного типу категорії. 

У колективі конфлікт може бути корисним у прийнятті рішень, які в підсумку дозволять їм досягти поставлених цілей як команди. Але, якщо ступінь конфлікту порушує гармонію між членами, то для її врегулювання знадобляться серйозні втручання з боку іншої сторони. 

Для перетворення негативних наслідків у позитивні пропонуємо такі кроки до вирішення конфлікту: 

1) Керівник має дізнатися справжню причину виникнення конфлікту;

2) Обов’язково вислухати обидві сторони;

3) Знайти точки дотику (часто конфлікти виникають на підставі того, що працівники думають в одному напрямку, але висловлюють це різними способами);

4) Запропонувати знайти варіанти вирішення цієї проблеми, які задовольнять кожну сторону;

5) Обов’язково знайти компроміс та пояснити сторонам, що вони не вороги, а партнери;

6) Пояснити, що кожен з них працює за для однієї цілі;

7) Спостерігати за конфліктуючими певний час, тому що поведінка в присутності керівника відрізняється від звичайної. 

Кожен з використовуваних кроків має свої сильні і слабкі сторони і може бути більш менш ефективним залежно від конкретних умов або ситуацій. Які б методи не використовувалися для управління конфліктами, менеджери перш за все повинні навчитися розпізнавати наявність, причини виникнення конфліктів, а також повинні навчитися управляти конфліктними ситуаціями і ефективно їх вирішувати.

Список літератури:

1. Результативний конфлікт: незгода - це сила, що працює на вас / [П.Т. Коулман; Р. Фергюсон] пер. І. Софієнко, ред. І. Чиркова –Київ: Наш формат, 2017. – 311 с.

2. Conflict Management [електронний ресурс] / Режим доступу: https://courses.lumenlearning.com/ , вільний. – Загол. з екрану.

________________

Науковий керівник: Ковальчук Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, зовнішньоекономічної діяльності, Університет митної справи та фінансів



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОЛОГІСТИКА ЯК СУЧАСНИЙ НАПРЯМ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
28.05.2020 21:07
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ СТОСОВНО КАТЕГОРІЇ «ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ»
26.05.2020 17:56
PROSPECTS OF TOURISM DEVELOPMENT IN UKRAINE
25.05.2020 16:12
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
18.05.2020 18:33
ВПЛИВ РЕФОРМИ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ НА ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ЛЬВІВЩИНИ
16.05.2020 13:35




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.211 сек. / Mysql: 812 (0.175 сек.)