:: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
:: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 
21.11.2018 18:44
Автор: Кручко Вікторія Володимирівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Однією з основних тенденцій світової торгівлі було і буде нарощування обороту великих і середніх торговельних компаній. В таких умовах малому бізнесу все важче конкурувати з великими організаціями, тому для підтримки життєздатності малого підприємництва одним з найефективніших інструментів роботи на ринку стає франчайзинг, який дозволяє в короткі терміни і з найменшими витратами побудувати новий бізнес і зробити його успішним. 

Франчайзинг – форма ділової співпраці великого і малого бізнесу, в рамках якої потужні корпорації (франчайзери) надають право (франшизу) більш дрібним фірмам, підприємцям  діяти в якості дилерів на ринку від імені франчайзера з використанням його ліцензії, технології, ноу-хау, фірмової торгової марки [4, с. 188]. 

Франчайзинг як специфічна форма ведення бізнесу застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. В Україні франчайзинг існує вже майже 20 років, і його поява на вітчизняному ринку стала можливим, насамперед, завдяки іноземним компаніям. 

Франчайзинг все ще залишається для багатьох підприємців-початківців відносно новою формою розвитку підприємництва. Зазвичай, це відбувається через недостатню інформованість підприємців (як досвідчених, так і початківців), а також державних органів про ті перспективи і економічні переваги, які виникають перед учасниками франчайзингових відносин [1, с. 144]. Мале підприємництво в Україні все ще знаходиться на стадії становлення, тому ринкові ніші в багатьох галузях економіки все ще залишаються незайнятими. У цих умовах розвиток франчайзингу в Україні є перспективним. 

Франчайзинг здатний вирішити багато економічних і фінансових проблем як окремих компаній і підприємців, так і держави в цілому. Привабливість франчайзингу полягає в наявності незаперечних переваг для учасників франчайзингових відносин: для підприємців-початківців – це реальна можливість організувати власну справу, так як в їх розпорядження надається стабільний дохідний бізнес, для відомих фірм і компаній – розширити і зміцнити свої позиції на ринку, а для держави – мати ефективний інструмент підтримки підприємництва [3, с. 72].

Особливу роль у розвитку франчайзингу відіграє фінансовий чинник. За оцінками фахівців, в Україні початківець-підприємець може отримати банківський кредит на розвиток бізнесу. Банки набагато активніше співпрацюють з франчайзингом, якщо франчайзер будучи зацікавленою стороною виступить в якості гаранта при отриманні кредитів або здійсненні операції фінансового лізингу. Франчайзинг, таким чином, для багатьох підприємців-початківців може стати доброю нагодою організації власної справи. 

Для того щоб організувати власну справу, потрібно значний досвід, знання і грошові кошти. У той же час співпраця із зарекомендованою на ринку компанією на умовах франчайзингу дозволяє підприємцю скористатися вже функціонуючою концепцією і методикою ведення бізнесу і уникнути багатьох проблем, які в іншому випадку неодмінно б виникли у підприємця. При цьому механізм функціонування франчайзингу спочатку зменшує витрати і вкладення, які супроводжують проекти будь-якого бізнесмена [2, с. 98].

Слід взяти до уваги ту обставину, що в даний час розвиток українського підприємництва, в першу чергу малого, ускладнюється значними комерційними ризиками. Але організація підприємства на умовах франшизи значно знижує такі ризики, так як в цьому випадку відбувається використання уже відпрацьованого бізнесу. Головним фактором, що перешкоджає розвиток франчайзингу в Україні, експерти називають недосконалість правового поля в сфері франчайзингу. 

Таким чином, розвиток франчайзингу в Україні може виявитися однією з найбільш ефективних форм підтримки не тільки малого, а й середнього підприємництва, і він в даний час займає певну нішу, що значно мінімізує підприємницькі ризики і забезпечує певну стабільність в отриманні доходу.

Список використаних джерел:

1. Алиев О.М. Анализ развития франчайзинга в зарубежных странах. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2017. № 9. С. 143-147.

2. Дынжанская М.В., Лукша И.М. Современная ситуация на рынке франчайзинга: тенденции и перспективы. Фундаментальные исследования. 2017. № 10-1. С. 96-101.

3. Колиниченко М.В. Франчайзинг как эффективная форма инновационного развития сферы услуг. Современные проблемы сервиса и туризма. 2011. № 3. С. 70–75.

4. Пекова А.Л., Ерохин С.Г. Развитие франчайзинга как фактор поддержки малого бизнеса в современных условиях. Молодой ученый. 2017. № 8. С. 186-189.

5. Гарбар В.А. Формування мотиваційного механізму ефективної економічної діяльності в умовах перехідної економіки. Збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету. 2002. Випуск 13. С. 124-129.

_______________________

Науковий керівник: Гарбар Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
28.11.2018 10:51
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ІННОВАЦІЯ У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
28.11.2018 10:32
РОЗВИТОК DIGITAL-БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
27.11.2018 21:40
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:30
РОЗВИТОК ПІДХОДІВ ДО ВИМІРЮВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:27
ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 20:10
ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО КОНТРОЛЮ
27.11.2018 19:34
ВПЛИВ МОРАТОРІЮ НА УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
27.11.2018 14:20
EXCHANGE RATE AS A COMPONENT OF ENHANCING EXPORTS COMPETITIVENESS
27.11.2018 12:55
РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ
27.11.2018 12:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.194 сек. / Mysql: 1367 (0.149 сек.)