:: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
:: ECONOMY :: ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 
21.11.2018 18:44
Автор: Кручко Вікторія Володимирівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Однією з основних тенденцій світової торгівлі було і буде нарощування обороту великих і середніх торговельних компаній. В таких умовах малому бізнесу все важче конкурувати з великими організаціями, тому для підтримки життєздатності малого підприємництва одним з найефективніших інструментів роботи на ринку стає франчайзинг, який дозволяє в короткі терміни і з найменшими витратами побудувати новий бізнес і зробити його успішним. 

Франчайзинг – форма ділової співпраці великого і малого бізнесу, в рамках якої потужні корпорації (франчайзери) надають право (франшизу) більш дрібним фірмам, підприємцям  діяти в якості дилерів на ринку від імені франчайзера з використанням його ліцензії, технології, ноу-хау, фірмової торгової марки [4, с. 188]. 

Франчайзинг як специфічна форма ведення бізнесу застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. В Україні франчайзинг існує вже майже 20 років, і його поява на вітчизняному ринку стала можливим, насамперед, завдяки іноземним компаніям. 

Франчайзинг все ще залишається для багатьох підприємців-початківців відносно новою формою розвитку підприємництва. Зазвичай, це відбувається через недостатню інформованість підприємців (як досвідчених, так і початківців), а також державних органів про ті перспективи і економічні переваги, які виникають перед учасниками франчайзингових відносин [1, с. 144]. Мале підприємництво в Україні все ще знаходиться на стадії становлення, тому ринкові ніші в багатьох галузях економіки все ще залишаються незайнятими. У цих умовах розвиток франчайзингу в Україні є перспективним. 

Франчайзинг здатний вирішити багато економічних і фінансових проблем як окремих компаній і підприємців, так і держави в цілому. Привабливість франчайзингу полягає в наявності незаперечних переваг для учасників франчайзингових відносин: для підприємців-початківців – це реальна можливість організувати власну справу, так як в їх розпорядження надається стабільний дохідний бізнес, для відомих фірм і компаній – розширити і зміцнити свої позиції на ринку, а для держави – мати ефективний інструмент підтримки підприємництва [3, с. 72].

Особливу роль у розвитку франчайзингу відіграє фінансовий чинник. За оцінками фахівців, в Україні початківець-підприємець може отримати банківський кредит на розвиток бізнесу. Банки набагато активніше співпрацюють з франчайзингом, якщо франчайзер будучи зацікавленою стороною виступить в якості гаранта при отриманні кредитів або здійсненні операції фінансового лізингу. Франчайзинг, таким чином, для багатьох підприємців-початківців може стати доброю нагодою організації власної справи. 

Для того щоб організувати власну справу, потрібно значний досвід, знання і грошові кошти. У той же час співпраця із зарекомендованою на ринку компанією на умовах франчайзингу дозволяє підприємцю скористатися вже функціонуючою концепцією і методикою ведення бізнесу і уникнути багатьох проблем, які в іншому випадку неодмінно б виникли у підприємця. При цьому механізм функціонування франчайзингу спочатку зменшує витрати і вкладення, які супроводжують проекти будь-якого бізнесмена [2, с. 98].

Слід взяти до уваги ту обставину, що в даний час розвиток українського підприємництва, в першу чергу малого, ускладнюється значними комерційними ризиками. Але організація підприємства на умовах франшизи значно знижує такі ризики, так як в цьому випадку відбувається використання уже відпрацьованого бізнесу. Головним фактором, що перешкоджає розвиток франчайзингу в Україні, експерти називають недосконалість правового поля в сфері франчайзингу. 

Таким чином, розвиток франчайзингу в Україні може виявитися однією з найбільш ефективних форм підтримки не тільки малого, а й середнього підприємництва, і він в даний час займає певну нішу, що значно мінімізує підприємницькі ризики і забезпечує певну стабільність в отриманні доходу.

Список використаних джерел:

1. Алиев О.М. Анализ развития франчайзинга в зарубежных странах. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2017. № 9. С. 143-147.

2. Дынжанская М.В., Лукша И.М. Современная ситуация на рынке франчайзинга: тенденции и перспективы. Фундаментальные исследования. 2017. № 10-1. С. 96-101.

3. Колиниченко М.В. Франчайзинг как эффективная форма инновационного развития сферы услуг. Современные проблемы сервиса и туризма. 2011. № 3. С. 70–75.

4. Пекова А.Л., Ерохин С.Г. Развитие франчайзинга как фактор поддержки малого бизнеса в современных условиях. Молодой ученый. 2017. № 8. С. 186-189.

5. Гарбар В.А. Формування мотиваційного механізму ефективної економічної діяльності в умовах перехідної економіки. Збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету. 2002. Випуск 13. С. 124-129.

_______________________

Науковий керівник: Гарбар Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
28.11.2018 10:51
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ІННОВАЦІЯ У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
28.11.2018 10:32
РОЗВИТОК DIGITAL-БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
27.11.2018 21:40
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:30
РОЗВИТОК ПІДХОДІВ ДО ВИМІРЮВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:27
ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 20:10
ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО КОНТРОЛЮ
27.11.2018 19:34
ВПЛИВ МОРАТОРІЮ НА УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
27.11.2018 14:20
EXCHANGE RATE AS A COMPONENT OF ENHANCING EXPORTS COMPETITIVENESS
27.11.2018 12:55
РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ
27.11.2018 12:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.223 сек. / Mysql: 1396 (0.175 сек.)