:: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН :: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
:: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН

 
17.02.2012 20:12
Автор: Шумська Вікторія Богданівна, аспірант кафедри менеджменту та маркетингу Луцького національного технічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Розвиток та удосконалення маркетингових підходів до управління підприємствами сьогодні дає змогу із впевненістю стверджувати про вагомість детального дослідження взаємозв’язків між суб’єктами ринку та їх комплексного випливу на задоволення кінцевого споживача. У концепції маркетингу відносин, де об’єктом основної уваги є процес ринкової взаємодії учасників бізнес-процесів, дослідження усіх можливих аспектів їх співпраці є основою для прийняття стратегічних рішень у галузі налагодження партнерства. Саме тому, аналізуючи середовище функціонування конкретного підприємства, необхідно детально дослідити усі альтернативні шляхи побудови бізнес-процесів за допомогою сегментації учасників ринку на кожному із етапів перетворення продукції у цінний кінцевий продукт та виділення об’єктів співпраці між зазначеними учасниками.
Графічно, таку схему аналізу можна відобразити за допомогою суб’єктно-об’єктної карти ринку, яка являтиме собою набір логістичних ланцюгів між учасниками ринку із зазначенням їх кількості та визначенням предметів їх взаємовідносин (рис.1). При цьому, важливим у побудові даної карти є залучення не лише суб’єктів мікромаркетингового середовища, а й виділення зв’язків із усіма іншими учасниками системи маркетингу відносин: державними, фінансово-кредитними установами, суспільством.
Побудова суб’єктно-об’єктної карти має бути логічним та послідовним процесом та здійснюватись за допомогою чітко виділених етапів:
- визначення усіх стадій, через які проходить конкретний продукт на шляху до створення кінцевої споживчої цінності (постачання, виробництво,посередництво, реалізація, споживання і т.д.);
- сегментація учасників ринку на кожній із виділених стадій за кількісними та якісними факторами;
- ідентифікація суб’єктів макросередовища, які займаються обслуговуванням, підтримкою, контролем та наданням послуг підприємствам, виділеним на попередньому рівні;
- визначення об’єктів (предметів) відносин між виділеними суб’єктами.



Представлений на рисунку приклад побудови суб’єктно-об’єктної карти може варіюватись в залежності від типу ринку, який досліджується, а також кількості стадій обробки та перепродажу, який проходить продукт. Окрім того, дослідження можна здійснювати з позицій різних учасників ринку. В даному випадку аналіз запропонований із точки зору виробника продукції, оскільки ланцюг взаємодії із учасниками макросередовища та персоналом бере початок саме від виробника продукції.
З точки зору маркетингу відносин, основними перевагами дослідження ринку за допомогою побудови подібних карт є:
- підвищені можливості для відслідковування найбільш вигідних суб’єктів для співпраці у галузі виробництва, постачання, збуту продукції;
- можливості контролювати конкурентну ситуацію на ринку;
- гнучкість у здійсненні вибору альтернативних шляхів побудови ланцюгів співпраці у випадках виникнення форс-мажорних ситуацій;
- адаптивність до конкретних ситуацій та оперування необхідною інформацією про досліджуваний ринок;
- раціональність вибору стратегічних рішень щодо розвитку системи маркетингу відносин підприємства.
Таким чином, побудова суб’єктно-об’єктних карт ринку додає комплексності та системності у процес дослідження маркетингу відносин та допомагає максимально задовольнити власні потреби підприємства, а також виконувати усі вимоги учасників, залучених до здійснення бізнес-процесів.

Список використаної літератури:
1.МакНейл Рут. Маркетингові дослідження в сфері В2В: Аналіз і оцінка ринків товарів для бізнесу / Пер. з англ.; За наук. ред. Є.Є.Козлова – Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2007. – 432 с.
2. Крикавський Є.В. та ін. Маркетингова політика розподілу: Навч. Посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А.Чубала. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2009. – 232 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
25.01.2012 13:34
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.237 сек. / Mysql: 1396 (0.189 сек.)