:: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН :: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
:: ECONOMY :: ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 7



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН

 
17.02.2012 20:12
Автор: Шумська Вікторія Богданівна, аспірант кафедри менеджменту та маркетингу Луцького національного технічного університету
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Розвиток та удосконалення маркетингових підходів до управління підприємствами сьогодні дає змогу із впевненістю стверджувати про вагомість детального дослідження взаємозв’язків між суб’єктами ринку та їх комплексного випливу на задоволення кінцевого споживача. У концепції маркетингу відносин, де об’єктом основної уваги є процес ринкової взаємодії учасників бізнес-процесів, дослідження усіх можливих аспектів їх співпраці є основою для прийняття стратегічних рішень у галузі налагодження партнерства. Саме тому, аналізуючи середовище функціонування конкретного підприємства, необхідно детально дослідити усі альтернативні шляхи побудови бізнес-процесів за допомогою сегментації учасників ринку на кожному із етапів перетворення продукції у цінний кінцевий продукт та виділення об’єктів співпраці між зазначеними учасниками.
Графічно, таку схему аналізу можна відобразити за допомогою суб’єктно-об’єктної карти ринку, яка являтиме собою набір логістичних ланцюгів між учасниками ринку із зазначенням їх кількості та визначенням предметів їх взаємовідносин (рис.1). При цьому, важливим у побудові даної карти є залучення не лише суб’єктів мікромаркетингового середовища, а й виділення зв’язків із усіма іншими учасниками системи маркетингу відносин: державними, фінансово-кредитними установами, суспільством.
Побудова суб’єктно-об’єктної карти має бути логічним та послідовним процесом та здійснюватись за допомогою чітко виділених етапів:
- визначення усіх стадій, через які проходить конкретний продукт на шляху до створення кінцевої споживчої цінності (постачання, виробництво,посередництво, реалізація, споживання і т.д.);
- сегментація учасників ринку на кожній із виділених стадій за кількісними та якісними факторами;
- ідентифікація суб’єктів макросередовища, які займаються обслуговуванням, підтримкою, контролем та наданням послуг підприємствам, виділеним на попередньому рівні;
- визначення об’єктів (предметів) відносин між виділеними суб’єктами.



Представлений на рисунку приклад побудови суб’єктно-об’єктної карти може варіюватись в залежності від типу ринку, який досліджується, а також кількості стадій обробки та перепродажу, який проходить продукт. Окрім того, дослідження можна здійснювати з позицій різних учасників ринку. В даному випадку аналіз запропонований із точки зору виробника продукції, оскільки ланцюг взаємодії із учасниками макросередовища та персоналом бере початок саме від виробника продукції.
З точки зору маркетингу відносин, основними перевагами дослідження ринку за допомогою побудови подібних карт є:
- підвищені можливості для відслідковування найбільш вигідних суб’єктів для співпраці у галузі виробництва, постачання, збуту продукції;
- можливості контролювати конкурентну ситуацію на ринку;
- гнучкість у здійсненні вибору альтернативних шляхів побудови ланцюгів співпраці у випадках виникнення форс-мажорних ситуацій;
- адаптивність до конкретних ситуацій та оперування необхідною інформацією про досліджуваний ринок;
- раціональність вибору стратегічних рішень щодо розвитку системи маркетингу відносин підприємства.
Таким чином, побудова суб’єктно-об’єктних карт ринку додає комплексності та системності у процес дослідження маркетингу відносин та допомагає максимально задовольнити власні потреби підприємства, а також виконувати усі вимоги учасників, залучених до здійснення бізнес-процесів.

Список використаної літератури:
1.МакНейл Рут. Маркетингові дослідження в сфері В2В: Аналіз і оцінка ринків товарів для бізнесу / Пер. з англ.; За наук. ред. Є.Є.Козлова – Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2007. – 432 с.
2. Крикавський Є.В. та ін. Маркетингова політика розподілу: Навч. Посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А.Чубала. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2009. – 232 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
25.01.2012 13:34
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.148 сек. / Mysql: 1425 (0.114 сек.)