|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
БАНКІВСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Грош Вячеслав Володимирович, студент магістратури Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля
|
| 04.06.2013 20:15 |
| |
| |
|
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДОМОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Євтушенко Ганна Валентинівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; Об’єздова Олександра Володимирівна, студентка Харківського національного університету іменіВ.Н.Каразіна
|
| 06.06.2013 10:03 |
| |
| |
|
ПРАЦЯ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Літинська Валентина Анатоліївна, кандидат економічних наук, Хмельницький національний університет
|
| 04.06.2013 14:38 |
| |
| |
|
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Слободенюк Аліна Олександрівна, студентка магістратури факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
|
| 04.06.2013 16:21 |
| |
|
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
|