|
|
|
Концепції економічного розвитку країни
Відображено [21-40] з 52 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСОБИСТОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
|
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;] |
Автор: Корольова Наталія Вадимівна, кандидат економічних наук, Бєлгородський державний технологічний університет ім. В.Г. Шухова, м. Белгород, Росія; Левченко Олександр Сергійович, кандидат економічних наук, Бєлгородський державний технологічний університет ім. В.Г. Шухова, м. Белгород, Росія
|
28.10.2016 12:01 |
|
|
РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ МИТНОГО БРОКЕРА В УКРАЇНІ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Кувшинова Олена Дмитрівна, студентка, Одеський національний економічний університет; Уханова Інна Олегівна, кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет
|
17.11.2016 11:20 |
|
|
МОРАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лазоренко Таисия Васильевна, кандидат экономических наук, доцент кафедры менеджмента, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»; Дидченко Юлия Александровна, студентка факультета менеджмента й маркетинга, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»
|
16.11.2016 19:27 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОЗАШТАТНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лазоренко Таїсія Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Грібініченко Олена Павлівна, студентка факультету менеджменту й маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
11.11.2016 09:28 |
|
|
МЕТОД КОНФЕРЕНЦІЇ ІДЕЙ В ОЦІНЮВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;] |
Автор: Лобачева Ірина Федорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Цвігун Наталія Володимирівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
16.11.2016 11:58 |
|
|
ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Мамалига Світлана Василівна, старший викладач кафедри аграрного менеджменту, Вінницький національний аграрний університет; Колісник Аліна Вікторівна, студентка, Вінницький національний аграрний університет
|
16.11.2016 12:42 |
|
|
МАРКЕТИНГ У СТРАХУВАННІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Островська Ірина Василівна, студентка Національного авіаційного університету
|
16.11.2016 22:02 |
|
Відображено [21-40] з 52 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
|